Gå til innhold

Demo av Act of War: Direct Action (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

uten tvil et veldig underholdende spill, virker veldig lovende.

anbefaler at dere laster det ned og prøver selv.

likte cut-scenes med ekte mennesker istedenfor de latterlige sekvensene som div utviklere har prøvd å prakke på oss, ingen tvil om at den gode gamle metoden løfter underholdningsnivået.

Lenke til kommentar

Jeg har testet det, var med i Closed Beta for atari og jeg må si at dette spillet ser veldig lovende ut, selv om det ikke er så alt for mye nytt i det.

Spillet har utrolig mange funksonjer og man kan spille online eller singleplayer og vinne med utallige taktikker.

Grafikken er utrolig, ivertfall om du spørr meg. Du kan spille spillet utten at det fårekommer noe some helst lag, selv om du ikke har "verdens nyeste maskin".

Vel, det var veldig kort, men det er alt jeg har tid til nå, har noen spørsmål om spillet er det bare å skrike ut ;)

 

En ting er sikkert, prøv demoen !

Lenke til kommentar

Bare det at cut scens er tilbake er jo et stort løft. Og en ny spennende måte å tjene penger på , fange opp terrorister som er såret. Genialt!

 

På screenshots har spillet bare virket "bob bob" i mine øyne , men etter demoen var testet ut ( og gjennomført 3 ganger nå ) , så er dette spillet en verdig plass i PC hylla mi!!!

Lenke til kommentar
[iC' date=20/01/2005 : 18:34] På den siden, ved den artikkelen, hvorfor har dere lagt ut 3 ulike screenshots, men mange av hver?! :ohmy:

Slik så jeg på omtalen av Gothic 2 også!

 

Tenkte bare jeg skulle informere om det, så får dere selv bestemme hva dere skal gjøre. :thumbup:

Dette er en feil som har oppstått med bildesystemet vårt den siste tiden. Vi forsøker å finne ut hva problemet kan være.

Lenke til kommentar

Hmm.. Spillet har en tung grafikkmotor, den er det ikke mange pcr i dag som klarer å kjøre knirkefritt på høyeinnstillinger.. Min fløt absolutt ikke fint på 1024 * 768 - Medium på begge, lav fps .. 10 kanskje på det værste. En del ganger så var den litt seig osv. :hmm: .. (Specs i sigg)

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...