Gå til innhold

TEST: ViewSonic VX912


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott test jørgen!

Likte heller ikke at skjermen ikke hadde noen justeringsmuligheter høydemessig, men satser på at det snart kommer skjermer som er bedre enn de vi nå har på markedet når jeg skal oppgradere skjermen.

 

Ps : Tar man utgangspunkt i en 19" Crt så ser man at høyden fra standen til nederste del av skjermen er faktisk på hele 15-17Cm så det er vel dette Viewsonic har tatt utgangspunkt i (målt fra en Viewsonic p95f+ 19" ).

Lenke til kommentar
vel, for å si det sånn, har sett finere skjermer designmessig..

Det er jo veldig smak og behag. Skjermer blir i alle fall ikke vurdert på design, annet enn hvis vi velger å trekke fram fiffige løsninger, som jeg ikke har noen eksempler på i hodet (har mao aldri skjedd)

Lenke til kommentar
Liker at 19-tommere begynner å bli mer mainstream, håper 20 kommer etter ganske fort.

 

AtW

Tja, har ikke helt oversikt over hva som sendes med ferdigmaskiner idag, men der har man jo en veldig bra indikasjon på hva som er mainstream. Det er jo et par år siden 17-tommere tok over for CRT-skjermer her, og det er først i det siste 19-tommere virkelig har blomstret. Hvis utviklingen fortsetter i samme tempo/retning kan vi jo håpe på 20-tommere i slutten av 2006...

Lenke til kommentar
vel, for å si det sånn, har sett finere skjermer designmessig..

Det er jo veldig smak og behag. Skjermer blir i alle fall ikke vurdert på design, annet enn hvis vi velger å trekke fram fiffige løsninger, som jeg ikke har noen eksempler på i hodet (har mao aldri skjedd)

Firewire og usb utgang på skjermen.

Kun en kabel fra maskin til skjerm, fører både strøm og signal.

Å kunne tilte skjermen 90 grader slik at man får feks en oppløsning på 1200x1600.

Tv-tuner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...