Gå til innhold

Samarbeider om fjernkontroll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fjernkontroll hadde vært ypperlig til HTPC'en men 4000 er fullstendig uaktuellt. Til den prisen kjøper jeg meg heller en Ipaq og bruker en software-løsning.

Du får jo plenty med fjernkontroller til PC, kjører selv en radio-basert en fra ATI, og med girder kan du gjøre omtrent hva som helst. Skjønner ikke helt hva som skal gjøre at logitechen forsvarer en mye høyere pris.

 

AtW

Lenke til kommentar
Du får jo plenty med fjernkontroller til PC, kjører selv en radio-basert en fra ATI, og med girder kan du gjøre omtrent hva som helst. Skjønner ikke helt hva som skal gjøre at logitechen forsvarer en mye høyere pris.

Du betaler vel sikkert litt for å få en fullstendig ferdigintegrert fjernkontroll som fungerer uten å måtte bruke mye tid på å sette den opp. Tross alt tar det en god del tid å fikle med Girder, samt drivere for iPaqen og PCen - og gjerne skal den fungerere på resten av AV-utstyret også. Er ikke gjort på en time, spesielt om en ikke har gjort slikt før. Om en regner med 200 kroner timen for arbeidet er det jo ikke sikkert en Girder + iPaq løsning blir så billig likevel..

Lenke til kommentar
Den så jo sinnsyk fet ut! Har du link til en butikk i norge som selger den?

 

Søkte bl.a. på elkjøp og lefdal etter den, One For All oppgir de som selgere inne på siden... men fant den ikke.

Jeg er så hedensk av meg at jeg jobber på ELKjøp og vi selger den ihvertfall. Vi tok inn rundt 100st tror jeg. for en stund siden. koster 999.- da.

 

Har den selv, og er vedlig fornøyd, den er veldig "kul" og pen å se på. Enkel å programmere (man taster inn en 4 siffra kode for din produsent (føller med en bok)) og vilá.Kan oppdateres via internet også.

Lenke til kommentar
Den så jo sinnsyk fet ut! Har du link til en butikk i norge som selger den?

 

Søkte bl.a. på elkjøp og lefdal etter den, One For All oppgir de som selgere inne på siden... men fant den ikke.

Jeg er så hedensk av meg at jeg jobber på ELKjøp og vi selger den ihvertfall. Vi tok inn rundt 100st tror jeg. for en stund siden. koster 999.- da.

 

Har den selv, og er vedlig fornøyd, den er veldig "kul" og pen å se på. Enkel å programmere (man taster inn en 4 siffra kode for din produsent (føller med en bok)) og vilá.Kan oppdateres via internet også.

Finnes den på nettbutikken til elkjøp? Link...

Lenke til kommentar
Finnes den på nettbutikken til elkjøp? Link...

Nike, den nettbutikken drives ikke direkte av elkjøp. Så innholdet i den kan variere fra innholdet i butkkene. Pluss at hver enkelt butikk kan bestille opp hva de føler at de trenger så en butikk kan føre andre ting enn en annen butikk.

 

Den fjernkontrollen tror jeg de bestilte opp på Vinterbro bare som et "prosjekt" for å se hvordan de går/selger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...