Gå til innhold

Omtale av Crash 'n' Burn (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommenterte tidligere omtalen av Driven to destruction.. Det spillet fikk 5 av 10 her på gamer.no, noe jeg syntes var altfor snillt. Chrash'n'burn får 2 av 10. Selv om man ikke sammenligne dem direkte pga den forskjellige typen racing, er begge TRAGISKE spill i forstand av at spillegleden er lav. Derfor, etter min mening, burde karakterene deres hvert nærmere hverandre... Ut i fra gamer.nos synspunkt er altså DtD mer en dobbelt så bra som CnB.

 

Dette er ikke tilfellet..

 

Begge har "dårlig" grafikk, DtD bedre enn CnB though. Kræsjinga er så godt som elendig, selv om begge er "kræsjespill". Fysikken er dårlig. Begge spillene mangler fartsfølelese. Begge spillene er helhetlig dårlig gjennomførte, fra meny til selve racingen.

 

Kanskje jeg som overreagerer, men mer enn dobbelt så bra poengsum mellom to spill som i mine øyne begge er elendig får alarmklokken til å ringe hos meg. Forresten er Crash'n'Burn et av de ytterst få spillene som har fått karakter 2 av Gamer.nos omtaler.

 

Et spill som får denne karakteren, gjør det aller meste svært dårlig. Underholdningsverdien her er så godt som ikke-eksisterende, og de utformingsmessige feilene og manglene her er såpass altoverskyggende at det som måtte være her av kvaliteter, er vanskelig å få øye på. Dette er spill som vil bli husket som spesielt dårlige

 

Driven to Destruction får 5:

 

Et spill som får denne karakteren, er et middels godt spill som vil evne å underholde en del. Vanligvis har disse spillene ingen store feil eller mangler, men samtidig mangler de spillelementene som huker inn spilleren og vekker den helt store interessen. Som oftest er ikke disse spillene verdt pengene.

 

 

Dette stemmer ikke... Fy gamer :nei: Legger selvfølgelig merke til at det er to forskjellige anmeldere, noe som i seg selv ikke burde gi mer enn minimale avvik.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt begge spillene, og er langt mer fornøyd med DtD enn det jeg er med Crash'n'Burn. DtD evner faktisk til å ha litt sjel innimellom, så lenge du tar det akkurat som det det er - et litt tanketomt redneck-spill. Jeg hadde det (som du også klaget på i omtalen min) overraskende morsomt med spillet.

 

CnB har jeg derimot ikke hatt det spesielt morsomt med, annet enn å føle den til dels katastrofale bilhåndteringa og de totalt ubrukelige oppgraderingene nærmere på beinet. Jeg har ikke spilt spillet nok til å komme med en fullstendig omtale og sammenligning, men det var langt fra imponerende i den lille perioden jeg spilte det.

 

DtD er derimot et helt OK spill, og i mine øyne et av de mer lovende bidragene i sjangeren på lang tid.. og det sier noe om hvordan det står til i denne sjangeren om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

velfortjent 2er! dette spillet er rett og slett møkkadårlig.

hvis denne sjangeren interreserer deg, så ta heller en titt på Flatout som etter min mening er et meget bra spill

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...