Gå til innhold

Europeisk utgivelsesdato for World of Warcraft? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha!!! :lol:

 

Teiteste jeg har hørt på lenge. :nei: 1 måneds lang Final Beta? Faen skal det være godt for? US FB varte ikke 14 dager en gang og det tror jeg ikke EU FB vil heller med annet det skjer noe fryktelig galt med serverene og alt er bare helvete.

 

For de som ikke vet det så er Closed Beta serverene tatt ned etter det jeg har forstått og Blizzard kjører litt vedlikehold og forbereder de til FB.

Så FB er rett rundt hjørnet og release av WoW ser fortsatt ut til å rekke 21./22. Januar. :p

Lenke til kommentar
Huff, nesten 3 måneder etter release i USA - lurer på hvordan det blir med den kommende expansjonen til WoW - om den blir lansert samtidig i USA og Europa eller om den blir forskjøvet i Europa som releasen.

Kommer hvertfall ikke likt, det kan du banne på!

Tilleggspakkene må jo også bli oversatt til tysk og fransk. Så vi må nok bare leve med den evige etterdiltingen. :(

Lenke til kommentar
Hahaha!!! :lol:

 

Teiteste jeg har hørt på lenge. :nei: 1 måneds lang Final Beta? Faen skal det være godt for? US FB varte ikke 14 dager en gang og det tror jeg ikke EU FB vil heller med annet det skjer noe fryktelig galt med serverene og alt er bare helvete.

 

For de som ikke vet det så er Closed Beta serverene tatt ned etter det jeg har forstått og Blizzard kjører litt vedlikehold og forbereder de til FB.

Så FB er rett rundt hjørnet og release av WoW ser fortsatt ut til å rekke 21./22. Januar. :p

litt av grunnnen er nok også at det tar en del tid å trykke flere millioner spill, + andre aktivitieter iforbindelse med EU launchen, pr aktiviteter + + +

Lenke til kommentar
Hahaha!!! :lol:

 

Teiteste jeg har hørt på lenge.  :nei:  1 måneds lang Final Beta? Faen skal det være godt for? US FB varte ikke 14 dager en gang og det tror jeg ikke EU FB vil heller med annet det skjer noe fryktelig galt med serverene og alt er bare helvete.

 

For de som ikke vet det så er Closed Beta serverene tatt ned etter det jeg har forstått og Blizzard kjører litt vedlikehold og forbereder de til FB.

Så FB er rett rundt hjørnet og release av WoW ser fortsatt ut til å rekke 21./22. Januar.  :p

litt av grunnnen er nok også at det tar en del tid å trykke flere millioner spill, + andre aktivitieter iforbindelse med EU launchen, pr aktiviteter + + +

Flere millioner er vel kanskje å ta litt hardt i... Flere hundre tusen tror jeg nå heller vi satser på :yes:

 

Likevel, det tar en stund - men ikke en hel måned. Tror nok at Blizzard muligens allerede har begynt å kopiere opp spillet, for så å bare patche det ved release - gjøres omtrent på alle MMORPGs :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
CD Projekt hadde rett nok en gang... :)

hehe, nice. Dette beviser bare at blizzard og vivendi lyver til alle, for de har hele tiden sagt at datoen ville offentliggjøres så straks de visste når den ble selv. Ja jøss sier nå jeg. :tease:

De har neppe sagt det. Det er helt normalt at utgiver og utvikler sitter på en dato lenge før den offentliggjøres. Det var nok ikke meningen at CD Project skulle gå ut med datoen, og det er litt drøyt å si at Blizzard og Vivendi lyver av den grunn.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...