Gå til innhold

Omtale av The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (GC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm

 

Når man åpner artikkelen så er det et bilde av spillet's "framside" "boks-bilde" eller hva det nå kan kalles....

 

På det står det "Only for Nintendo Gamecube" det står også noe i inledningen om GameCube....

 

Men hele resten av artikkelen er det snakk om Game Boy Advanced......

 

litt forvirra jeg nå..... :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hele poenget er jo at spillet kombinerer Game Cube og GameBoy Advanced hvor multiplayerspillet er 4 figurer "fryst" i samme skjermbilde på TV-skjerm mens de kan spille individuelt på GameBoy.

Høres utrolig artig ut, og det beste av alt: Grafikken er prikk lik The Legend of Zelda - A link to the past (fortsatt verdens beste TV-spill etter min mening), på supernintendo. Nostalgi...

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Hele poenget er jo at spillet kombinerer Game Cube og GameBoy Advanced hvor multiplayerspillet er 4 figurer "fryst" i samme skjermbilde på TV-skjerm mens de kan spille individuelt på GameBoy.

Høres utrolig artig ut, og det beste av alt: Grafikken er prikk lik The Legend of Zelda - A link to the past (fortsatt verdens beste TV-spill etter min mening), på supernintendo. Nostalgi...

 

HELT enig!

 

Skal kjøpe meg det nå, mne veit ikke hvor eller hvordan.. Har to gmboy advanced og gamecube, men mangøler kablen og spillet.. Har en uorginal kable, men den ser ikke ut til å funger. (Testa på Wind waker.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...