Gå til innhold

Nye detaljer om Age of Empires III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos bygninger og murer; i og med at spillet benytter seg av en realistisk fysikkmotor, vil alle bygninger ødelegges på en autentisk måte, bit for bit. Dette betyr for eksempel at tårn kan falle over soldater og knuse dem, og slik bruk av realistisk fysikk har så vidt vi vet aldri tidligere blitt brukt i et sanntidsstrategispill.

 

Å så in i hampetampen!

Dette kan ta helt av tror jeg! :love:

Lenke til kommentar

Altså, 'Soldiers Heroes of WW2' har en helt genial fysikkmotor og fungerer på samme måte forklart over. Sitter folk oppå ein tanks mens den kjører gjennom eit hus, blir soldatene skadet/drepte av delene som faller ned. Når eit kjøretøy sprenger kan soldatene bokstavlig talt bli knust om dei får flygende deler over seg. Og masse andre eksempler.

Btw. Det spillet anbefales til alle som liker RTS. ;)

 

Men tilbake til topic.

Fytte rakker så fint det ser ut. RTS spill med bra fysikkmotor er også alltid eit stort pluss. Håper bare dei beholder "feelingen" fra dei tidligere AoE spilla.

Endret av ac_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...