Gå til innhold

Nokia 6260


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med en oppløsning på 176 x 220 punkter gir den god oversikt og skarpe bilder.

Er det ikke 176 x 208? Den har hvertfall ingen ekstra piksler øverst slik f.eks SX1 har. :hmm:

 

Edit:

En positiv forandring fra tidligere Nokia-telefoner er at man nå hele tiden kan se dekningen i øverste venstre hjørne, mens man tidligere var nødt til å gå ut av menyen for å se dette.

Det er også mulig med alle andre Series 60 mobiler fra Nokia :)

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Jeg har ventet lenge på denne testen å gledet meg til å lese den.

Men når jeg begynte å lese den så måtte jeg bare le noenganger.

Hva er det dere tenker med? :hmm:

 

Dere har jo slakta telefonen rått jo. 3`er.... :cry:

 

Klaga på designet jo, sa det så ut som en 20. pakning.

Det er smak å behag ass.

Men alle på skolen min synes den først var stor og firkanta..... men etterhvert så begynte alle å like den.

Den har avrundede kanter. Myk design. En perle.

 

Dette er en telefon man venner seg til.

Knappene blir til en drøm etter hvert.

Sms går lynkjapt og knappene er deilige og blir bedre etterhvert.

Finnes ikke problemer med å skrive sms med en hånd eller navigere i menyene.

Knappene er akkurat passe langt unna.

 

Dere sa også man måtte sette ned oppløsningen på kameraet for å kunne sende mms :dontgetit:

Bildene blir ikke på mye 100kb nei..

Har tatt masse bilder på 640x480 oppløsning og de går fint ann å sende.

 

En grei test egentlig men det var med mye bull i den :p

Lenke til kommentar
hva er vitsen med å teste denne nå? den begynner jo å bli mildt sagt gammel...

 

den var spennende når t610 var ny, men nå...

når T610 var ny, fantes ikke den tlf. en... :( den er ikke GAMMEL, men den er ikke ny. tenk litt før du skriver sånn :mad:

Lenke til kommentar
Med en oppløsning på 176 x 220 punkter gir den god oversikt og skarpe bilder.

Er det ikke 176 x 208? Den har hvertfall ingen ekstra piksler øverst slik f.eks SX1 har. :hmm:

 

Edit:

En positiv forandring fra tidligere Nokia-telefoner er at man nå hele tiden kan se dekningen i øverste venstre hjørne, mens man tidligere var nødt til å gå ut av menyen for å se dette.

Det er også mulig med alle andre Series 60 mobiler fra Nokia :)

 

Der var det to små glipp ja. Dette skal være korrigert nå!

 

Dere sa også man måtte sette ned oppløsningen på kameraet for å kunne sende mms 

Bildene blir ikke på mye 100kb nei..

Har tatt masse bilder på 640x480 oppløsning og de går fint ann å sende.

 

Helt presist står det vel at telefonen -ofte- tar bilder over 100 KB. De fleste bildene vi tok i VGA-oppløsning ble faktisk større enn dette. Regner med du har husket å brette telefonen slik at den kommer i 640 x 480 modus?

 

hva er vitsen med å teste denne nå? den begynner jo å bli mildt sagt gammel...

 

den var spennende når t610 var ny, men nå...

 

Telefonen kom ut i slutten av september, så veldig gammel kan man vel strengt tatt ikke si at den er. Det er bare å beklage at testen ikke kom ut samtidig med lanseringen, men tror allikevel at mange nok vil få glede av den når de er på utkikk etter ny telefon i tiden fremover.

 

Takk for alle tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Jeg er enig i mye i denne testen, selv om jeg personlig mener at telefonen har et pent design.

har du drikki eller?!

Ja, men jeg mener også i edru tilstand at telefonen er pen, noe som selvsagt er min egen personlige mening som jeg ikke prøver å presse på andre.

Lenke til kommentar

Tusen takk for oppklarende test! Sukk, jeg som endelig hadde funnet en telefon jeg håpte jeg kunne satse på - men nei, her var det altfor mye pirk og ting jeg ikke ønsker å slite med. Jeg synes som andre her at designet er pent, men fysisk størrelse er latterlig - altfor stor!

 

Er det tilbake til 6230 nå da, eller finnes det andre modeller som likner 6230, men har Symbian?

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at telefonen i og for seg ser pen ut på bilder. Men jeg ble kjempeskuffa når jeg trykket på den i butikken, så jeg tenkte ikke et sekund på å kjøpe den. Teit med knapper oppe på den øvre delen, og den virket som om den satt litt dårlig sammen...

 

Ellers er den fysiske størrelsen selvfølgelig et punkt. Men den er altså ikke SÅ UTROLIG stor som dere skal ha den til å være. Det finnes mange telefoner på denne størrelsen, og flere telefoner fra Asia med gode skjermer kommer opp i denne størrelsen. Bra og stor skjerm, vil naturligvis ta stor plass. Og det vil kreve bra batteri, noe som ofte også vil kreve litt størrelse. Bare se på lg t5100, sharp gx32, SE s700, mitsubishi m900/m430i... Bra telefoner, men vil nødvendigvis bli litt store...

Lenke til kommentar

siterer meg selv fra en annen tråd her inne:

 

"makan til dårlig førsteinntrykk på en mobil er det lenge siden jeg har fått. det formelig oser billig plastikk av den, og uten utvendig skjerm tror jeg denne blir en flopp. sammenligner du den med f.eks. samsung d500 så kommer du til å lure på om dette var en mobil som egentlig var tenkt sluppet på markedet i 1998.

 

huff og huff.

 

...nevnte jeg at den oser billig plastikk?? 3310 virker eksklusiv i forhold."

Endret av veggiss
Lenke til kommentar
Helt presist står det vel at telefonen -ofte- tar bilder over 100 KB. De fleste bildene vi tok i VGA-oppløsning ble faktisk større enn dette. Regner med du har husket å brette telefonen slik at den kommer i 640 x 480 modus?

 

Sef har jeg det. Derfor jeg skrev i 640x480 oppløsning.

 

Til dere som sier denne ikke virker ekslusiv og oser billig plastikk og synes den er stor.

 

Hvis dere får tak i en å får ha den en hel uke så vil dere ikke gi den ifra dere igjen. Den er så deilig.

Førsteintrykket er kanskje stor og klumpete. Men etterhvert så blir den bedre.

Lenke til kommentar
Til dere som sier denne ikke virker ekslusiv og oser billig plastikk og synes den er stor.

 

Hvis dere får tak i en å får ha den en hel uke så vil dere ikke gi den ifra dere igjen. Den er så deilig.

Førsteintrykket er kanskje stor og klumpete. Men etterhvert så blir den bedre.

Jeg vet hvordan det er når det er en telefon du digger. Man blir protective ovenfor den, men faktum er jo at om man holder på med en telefon 1 time eller 1 uke så får man jo ikke noe bedre inntrykk av byggekvaliteten. Den er jo som den er.

 

 

Tusen takk for oppklarende test! Sukk, jeg som endelig hadde funnet en telefon jeg håpte jeg kunne satse på - men nei, her var det altfor mye pirk og ting jeg ikke ønsker å slite med. Jeg synes som andre her at designet er pent, men fysisk størrelse er latterlig - altfor stor!

 

Er det tilbake til 6230 nå da, eller finnes det andre modeller som likner 6230, men har Symbian?

3230 kommer jo om noen måneder. Rimelig søt den ja.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...