Gå til innhold

Webshoptesten 4. kvartal 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg handlet hos:

  • Komplett.
  • Netshop
  • Yatack
  • Articom
  • psdata
  • multicom
  • pcutstyr

Personlig så har jeg bare dårlige erfaringer med yatack. Articom og pcutstyr er "helt ok". Merklig nok er de som har gitt meg personlig best kundeservice og som har hatt meget gode priser i mine øyne ikke på top10 engang. Jeg snakker da om Netshop.

Jaja, ikke vet jeg hvordan dere kommer frem til de resultatene deres, men jeg må si jeg er ganske forbauset over resultatet.

 

Lykke til og gratulerer til vinnerene uansett. (selv om jeg ikke er enig i resultatet).

|edit| Har lagt inn erfaringer nå på netshop, noe som jeg burde ha lagt inn for lenge siden. La dog bare inn 2, selv om jeg sikkert kan legge inn 4-5 til hvis det er en per salg.

Endret av Allfather
Lenke til kommentar
Jeg snakker da om Netshop.

Jaja, ikke vet jeg hvordan dere kommer frem til de resultatene deres, men jeg må si jeg er ganske forbauset over resultatet.

 

Lykke til og gratulerer til vinnerene uansett. (selv om jeg ikke er enig i resultatet).

Men for pokkern heller, står jo klart å tydelig i testen at de bare sjekker pris, ikke kundeservice..

Så enhver butikk, uavhengig av kundebehandling kan toppe den listen..

 

Hvordan går det ann å være uenig, er de billigs så er de billigst..

At kundebehandlingen stinker der, er en heeeeeelt annen sak

Lenke til kommentar
Hvordan går det ann å være uenig, er de billigs så er de billigst..

At kundebehandlingen stinker der, er en heeeeeelt annen sak

Ja, nå er det kanskje til og med slik at de med bedre service tar litt ekstra penger for å ha kundeservicen på topp. Ikke vet jeg.

 

Edit: Dernest er det vel verdt å bemerke at det er lettere å kåre billigste webshop enn beste webshop, da service og slikt kanskje er noe individuelt...

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

vel, å avgjøre om prisen eller kundebehandlingen teller mest er litt vanskelig å si...

Om en bedrift, er steingode på kundebehandling, men ligger 200 kr over i pris enn de andre butikkene, som derimot stinker i kundebehandling.. Da er jo valget enkelt, velger jo selvfølgelig den butikken med best kundebehandling.

 

Men, om en bedrift selger ett produkt til 1 kr, og i tilegg stinker på kundebehandling, imoe en bedrift som selger samme vare for 1000 kr, mens derimot er kanonbra på kunebehandling. Da tar man jo selvfølgelig den som er billigst..

Lenke til kommentar

Kanskje de er billigst.

 

Men det går MERKBART utover den elendige servicen.

Se bort ifra denne testen å betal litt mer for å i det hele tatt få muligheten til kommunikasjon og service.

 

Unner de med andre ord ikke denne pallplasseringen.

 

My story:

 

Jeg skulle handle Radeon 9800XT.

Da jeg hadde ventet over 1 månde orka jeg ikke mer, hadde prøvd å kontakte de og slikt for å avbestille den, men fikk ikke svar.

3 dager etter mail (så lang tid det tar å sende en pakke) fikk jeg pakka i posten.

Jeg hadde minna de på at de hadde en bestilling på meg!

Så NEKTET de for å ta den tilbake.

 

Jeg satt etter det hele igjen med en regning på 500!

Etter jeg hadde pruttet ned fra 800!

 

ELENDIG!

 

Griske og uhjelpsomme.

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...