Gå til innhold

Logitech med 1600 dpi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, kan denne slå Razer da montro? :thumbup:

Ikke utenkelig det, synes de skal legge litt mer i design etterhvert da. Blir liksom ikke samme siklefaktor.

 

På den annen side kan det jo hende den er fake (who knows), er jo bare å hamre litt på en MX500 med hammer og spiler og pshotshoppe litt med navnet på brosjyren.. :roll:

 

(tviler litt på den er fake, men man må da være litt skeptisk..) :thumbup:

Lenke til kommentar
På den annen side kan det jo hende den er fake (who knows), er jo bare å hamre litt på en MX500 med hammer og spiler og pshotshoppe litt med navnet på brosjyren.. :roll:

Det at det er ut som at den er bulka er faktikisk bare et lag under den gjennomsiktige overflaten, så den er glatt, med et design og farge som forandrer seg litt fra hvilken vinkel du ser den fra

Lenke til kommentar

Litt trasig design. Det er alt for mye "gamingfaktor" over den musa. Jeg kunne mye heller tenkt meg mer mac-aktig-design.

 

Drizt: Enig, selv om jeg er høyrehendt. Det bør være mulig å skifte deksel fra et høyrevridd til det venstrevridd. Evt. at musene kommer i to utgaver.

 

Hmm.. Kanskje det er et foretningskonsept: Lage billige venstrevridde plast-deksler som folk kan skifte selv? Tror ikke det er så dyrt å få en plastprodusent til å trykke opp noen tusen eksemplarer, men salg kan selvfølgelig bli litt vanskeligere..

Lenke til kommentar
Denne er nok uaktuell for meg siden jeg er venstrehendt. Ganske irriterende at de råeste musepekerne skal reseves for høyrehendte i grunn...

Går det ikke å bruke høyrehanda til musa når man er venstrehendt (bare lurer, siden broren min gjør det, han er venstrehendt)

Går jo selvsagt ann, blir det samme som om du skulle bruke venstrehånden på musa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...