Gå til innhold

Nokia 6630


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg pirke litt, telefonen har faktisk quadband støtte. Ikke trippelbånd som dere skriver.

 

Telefonen som har alt

Ellers kan 6630 i korte trekk beskrives som telefonen som har "alt". Som nevnt er EDGE på plass sammen med en trippelbåndsstøtte for GSM-nettet. Dermed kan telefonen anvendes i Europa, Asia og deler av Nord-Amerika.

 

Edit:

 

Helt til slutt kan vi nevne at telefonen ikke har utskiftbare deksler. Ingen bombe akkurat, men samtidig litt synd.

Dette har den jo :love:

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar
Som første Nokia-telefon kan 6630 by på muligheten til å skifte minnekort mens telefonen er påslått.

 

Om nokia 6260 står det på nokias side: "Easy MMC exchange capability: change MMC cards without turning the phone off"

--

 

Det er selvfølgelig helt greit å være uenige, men dere slakter 7610 sine taster gang på gang.

Selskapet har tøyet grensene mang en gang, blant annet med 3650 og 7610, som endte med total mangel på brukervennlighet for brukeren.

Jeg har eid 7610 i et halvt år nå, og aldri brukt bedre taster enn disse. De er rett ig slett nydelige å trykke på, og størrelsen eller plassering plager ikke meg. Men ja, dere har lov til å være uenige.

--

 

Siemens SX1, som bygger på samme grensesnitt som 6630, har 8 piksler ekstra i skjermen til akkurat dette formålet, slik at man slipper å måtte gå ut i hovedmenyen hver gang man skal sjekke statusen på batteriet.

12 pixler ekstra i høyden for å være nøyaktig. Tilsammen utgjør dette noen hundre pixler.

--

 

Minnekort av typen RS-MMC kan anskaffes i størrelser opp til 256 MB

Man finner 512 mb kort blant annet hos MPX.no

--

 

Dette var det jeg hadde av småplukk. Takk for en fin og omfattende test :) God jul!

Lenke til kommentar
Har 6630 utskiftbart deksel eller ikke?!? :ermm:

 

Kjempe test av en kongetelefon!! :thumbup:

Jeg kan bekrefte at dekslene på 6630 ER utskiftbare. Det skal visst komme bl.a røde, blå og grønne deksler offisielt fra Nokia. Selv skal jeg kjøpe meg deksler i "mobil-undergrunnsmarkedet" i Manila når jeg reiser på ferie til Filippinene om noen måneder, kanskje finner jeg meg et med et innebygd kameradeksel?

Lenke til kommentar

Jeg vil bare informere om at denne telefonen, i Norge, er låst til Telenor uansett om man kjøper den uten abonnoment eller ikke.

 

Mer om telefonen: Jeg var selv veldig lysten på denne telefonen, men ville ikke ha den pga at den er låst til Telenor, samt at det finnes MANGE andre telefoner i den klassen som faktisk banker 6630. :)

 

Konkurrenter (for å nevne noen): Qtek S100 (jeg får denne til jul) og SE P910.

Lenke til kommentar
6630 ulåst er på markedet nå.

Bevis?

 

Kjøp en ulåst 6630 på elkjøp eller lefdal, så skal jeg tro på deg. ;)

Jeg har ingen umiddelbare planer om å kjøpe enda en 6630 så holder copy/paste fra leverandørside? ;)

 

6630 Alu Gray Telenor låst xxxx.xx >75

6630 Alu Gray Telenor profil xxxx.xx 17

6630 Light Green Telenor profil xxxx.xx 23

 

Tallet på slutten er lagerstatus hos dangaard

(jeg har redigert ut innkjøpsprisen)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...