Gå til innhold

ATI jobber med RS/RX482


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra artikkelen:

... og kommer trolig til å introdusere RS482 og RX482 en eller annen gang til neste år.

Ohhh... Kunne dere se det i krystallkula deres, eller? :p Neida, mener bare at å anslå at noe kommer på markedet i tidsrommet fra om en uke til om et år er mer enn helgardering... Ellers enig. Integrert nettverk og lyd burde være en selvfølge i dag, og hvis ikke USB støtten er helt hundre heller, så stiller jeg meg lunken til dette chipsettet. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har lest review's på Radeon Xpress 200G-brikkesett og jeg kjenner ikke igjen de negative tingene som nevnes her. Hovedkortet som var testet hadde både lyd og nettverk. Jeg legger i hvertfall ikke merke til om lyd og nettverk er integrert i sørbroa eller er egne brikker på hovedkortet.

 

Ang. USB-hastigheta så hadde de ikke testet denne i review'en jeg leste, men hvor ille kan det egentlig være snakk om?

 

Men kortet har jo andre fordeler: Bl.a. integrert grafikk, PCI-e og lav pris. Man får faktisk kjøpt hovedkort med dette brikkesettet med Socket 939 og PCI-express her i norge til bare 818 kr. Det synes jeg er billig. Den integrerte grafikken er jo også en stor besparelse for de som ikke skal spille men ønsker en rask PC til andre ting. Dette gir også muligheter for å selge PC'n svært rimelig når man er ferdig med den uten et dyrt skjermkort. (Skjermkortet kan man ta med til neste PC siden det er PCI-e) Dette er kjekt om kunden ikke er en spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...