Gå til innhold

Julekalender 2004 - Dag 22


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi! Trenger hjelp fra dere guruer. Ser dagens tilbud og det er noe av det eg er ute men: Hvilket av disse er bedre? Dagens julekalender bæbaren eller denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304735&cks=WYO

 

Trenger å vite før dagens tilbud forsvinner. Ba mor vente på gode tilbud og disse har jo digg skjermkort og er rimelige raske med stor disk og dvd brenner. Dagens tilbud har vel bedre skjerm og batteri tiden er vel bedre enn den andre.

 

Eg har null peiling men kommer til å velge en av disse for min mor som skal kjøpe bærbar til far i julegave. :love:

 

Edit: Ser at den fikk litt dårlig kritikk egentlig. :/

 

Edit2: Forresten trenger en bærbar med bra skjermkort, dvd brenne, god og rask og alt det der. Tar gjerne imot anbefalinger av alle bærbare under 13500kr. T

 

Takk. :)

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Sinnsykt bra tilbud da! Vurderer det sterkt. Men trenger innspill før dagen er omme av dere bærbar freaker. Jeg kommer til å bruke pcen til fjernarbeiding og world of warcraft spilling. Jeg har aldri hørt om it24.no, noen som har erfaring. Er skjermoppløsningen bra nok? Skjermkortet er jo det beste som finnes! Noen med linker til forum eller tester på lignende pcer? Takk for alle innspill!

 

Det skrives at den har fått dårlig kritikk? Link takk!

Endret av jorgmeister
Lenke til kommentar

Nå er vel faktum at den blir direkte slaktet i testen til barbarba.no. Elitegroup har vel heller ikke det beste ryktet på seg, etter som hva jeg har hørt ihvertfall og det virker som spesielt sen modellen er skjemmet av mye småfeil.

CL56 og 1557 virker som mer fornuftige valg, dersom du skal ha en billig maskin.

 

Edit: Forøvrig ville jeg aldri bestilt maskin fra It24.no, Det er en liten bedrift i stil med Whitebox og jeg har hatt en dårlig personlig erfaring der.

Endret av Frekkas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...