Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helt greit det der.. en ting man gjerne kjøper når den er på tilbud..

Jeg klarer meg fint med mine svarte og røde kabler, så jeg kommer nok ikke til å benytte meg av det.. venter på høyttalere :p

Sjekk multicom...

 

Edit: Haha, akkurat som i gamle dager, man fikk tjuvkike på morgendagens luke. Sjekk www.akam.no :!: :!:

Edit2: Mens de som vanlig er utrolig treige på amobil :cry:

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar
helt greit det der.. en ting man gjerne kjøper når den er på tilbud..

Jeg klarer meg fint med mine svarte og røde kabler, så jeg kommer nok ikke til å benytte meg av det.. venter på høyttalere :p

Sjekk multicom...

 

Edit: Haha, akkurat som i gamle dager, man fikk tjuvkike på morgendagens luke. Sjekk www.akam.no :!: :!:

Edit2: Mens de som vanlig er utrolig treige på amobil :cry:

:lol:

Lenke til kommentar

Ville heller hatt rød som hadde stått til musa ... :love:

 

menne bra d kommer noen litt billige tilbud og da, og er jo fint for dem som vil prøve seg for første gang å legge inn litt lys i kabinettet (som meg..:p) menne som sagt, vill heller prøve meg på en rød =)

 

EDIT: Hvis d blir til at jeg gidder da, er ganske lat og hat nok med SWG og WoW som kommer snart :dribble:

 

jihn

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...