Gå til innhold

Demo av The Punisher


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt det gang på gang, synes jeg det er drit rått!

Det med "Punisher mode", eller hva det het, slik at du får en slags type slo-mo, og kaster kniver i brystet på folk er arti.

 

Samme med den "interrogate" greia, fordi det er så mange måter å få dem til å snakke på, og ofte kan man bli litt overilt med å skremme fienden, og plutselig ligger han i en dam av Pirajaer, med hodet spist av! :D

 

Det er mange måter å "interrogate" fienden på, man kan feks velge blant de vanlige tingene; Punch, Face Smash, Choke, og Gun Tension.

-Choke er jo, som i navnet, kveling.

-Punch er at Punisher slår på forskjellige steder.

-Face smash er at Punisher legger hodet til slemmingen i bakken, holder det med to hender, og truer med å dunke det i bakken.

-Gun Tension Er når Punsiher'n blir litt lei av de andre metodene, tar fram en 6-skyter (med ei kule i) og setter den mot fiendens hode. Man skjønner vel hva jeg mener? :p

 

Det finnes også noe som heter "Special Interrogation", som kan gjøres bare på noen få bestemte steder, og bare èn gang per sted.

I demoen er det en plass man kan gjøre det; ved et piraja akvarium ^^.

 

Disse metodene brukes for å få lokket fram hemmeligheter, og man må passe på, for man skal ikke ta alt for hardt i, før fienden sovner i sin egen dam av blod!

 

Det er virkelig vanskelig å forklare spillet, for bare i demoen så skiller spillet seg ut fra noe annet jeg har spilt før, på en virkelig briliant måte!

 

Jeg trodde fra starten av at The Punisher kom til å bli som nesten alle andre Marvel spill, delvis under middels, men nå tror jeg faktisk at spillet kan bli en av de spillene jeg virkelig ser fram til i 2005!

 

I stedet for at jeg sitter og deler ut skryt til spillet, så må dere heller prøve demoen!

Den er litt kort (egentlig ganske kort), men bare på den lille biten får man se hvilke fete features spillet vil få!

Skikkelig god action! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...