Gå til innhold

NGT med gratis etablering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, 270 er ca det jeg betaler for min charlie som går på 1803/512 ;)

 

Fint med gratis etablering, og nice med oppgradering vist en velger ip. Men lyse er forsatt kongen :( .

 

Off topic: noen som har merket noe rart med linjene i stavanger orådet i det siste, jeg vet telenor kundere har hatt kluss, jeg har for første gang merket noe snåle ting på mi linje.

Lenke til kommentar

..og så er alle i gang med å fortelle hvor lite de betaler for de mye raskere linjene sine. Slår aldri feil. Hver gang det kommer en annonsering om slikt så er pissekonkurransen i gang på diverse forums - man kan nesten stille klokka etter det. :)

 

Jeg for min del synes dette er et kjempebra tiltak - spesielt innmeldingsavgiften (også for IP-telefoni). Dette vil nok gjøre det mye enklere å få aksept for IP-telefoni blant folk som ikke er så "tech-savy".

Lenke til kommentar
Grei pris, men jeg synes det er kjipt at ikke flere leverandører kan levere noe uten bindingstid. (Jeg skal bare bo her 3-4 måneder til)

Hmm... en del leverandører kan tilby ADSL uten binding, men da må du betale halve sjela i etableringsgebyr. ( 1000-2000 spenn for at en nisse fra Bravida skal flippe på en bryter i en telefonsentral?)

Lenke til kommentar
150 kbit/s ut og 64 kbit/s inn er jo ein latterlig økning særleg ut er jo nesten ikkjemerkabart.. har nokon av dikka sett på prisene for ip telefoni til ngt? prisene er jo sky høge i forhold til telio eller ip24...latterle

 

 

Dette er for å kompansere for ip telefoni...

ikke for å reklamere for mere båndbredde

Lenke til kommentar
Grei pris, men jeg synes det er kjipt at ikke flere leverandører kan levere noe uten bindingstid. (Jeg skal bare bo her 3-4 måneder til)

Det trodde jeg også var et problem for en stund tilbake. Men her kommer sannheten:

 

Når du binder deg til et abbonement til bredbånd og så flytter er det levrandøren som er ansvarlig til å fortsette å gi deg bredbåndet. Klarer han ikke det blir bindingstiden opphevet. For du ønsker jo fremdeles abbonementet. Det er ikke du som bryter kontrakten, det er de! :thumbup:

Lenke til kommentar
Grei pris, men jeg synes det er kjipt at ikke flere leverandører kan levere noe uten bindingstid. (Jeg skal bare bo her 3-4 måneder til)

Det trodde jeg også var et problem for en stund tilbake. Men her kommer sannheten:

 

Når du binder deg til et abbonement til bredbånd og så flytter er det levrandøren som er ansvarlig til å fortsette å gi deg bredbåndet. Klarer han ikke det blir bindingstiden opphevet. For du ønsker jo fremdeles abbonementet. Det er ikke du som bryter kontrakten, det er de! :thumbup:

Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...