Gå til innhold

Fakta om Civilization IV (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg SKAL ha det spillet!

Definitivt. Jeg har hatt mine timer med Civlization, Civilization II og Civilization III.

 

Informasjonen gitt i artikkelen er jo utelukkende positiv (muligens med unntak av implementering av 3D.) Vi får håpe at utviklerene, hvem de nå er, gjør en solid jobb med spillet.

Endret av alexf
Lenke til kommentar

Høres bra ut :!:

 

Litt enig skepsis rundt 3D implementeringen, ofte ender det opp med at denne kommer litt i veien for spillbarheten.

 

Blir også spennende å se om det virkelig er designet med multiplayer fra bunnen av, dette er og har alltid vært mitt største ankepunkt mot Civ serien. Hittil har de uten unntak utgitt "tilleggspakker" med multiplayer, som har fungert heller dårlig, ihvertfall sammenlignet med den geniale singleplayer opplevelsen.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan komme mye godt ut av 3d i civilization også. Bl.a kan jorden for første gang bli rund, og det må jeg si jeg gleder meg til.

 

Det jeg også håper kommer til å skje er at byens radius og befolkning vil vises grafisk også utenfor bybildet. Det er ihvertfall noe som har irritert meg en stund at man ikke ser byen i hele sin størelse, bare den lille flekken man starter med.

En annen ting jeg håper de fikser litt på er at når man kommer til moderne tid, vil de største stedene vokse seg så store at de ikke lager mat mer, og vil derfor måtte få mat fra mindre steder. Så jeg håper de klarer å fikse en eller annen måte å fordele maten over hele riket etter at man har nådd et vist teknologisk stadie.

Lenke til kommentar
Jeg tror det kan komme mye godt ut av 3d i civilization også. Bl.a kan jorden for første gang bli rund, og det må jeg si jeg gleder meg til.

 

Det jeg også håper kommer til å skje er at byens radius og befolkning vil vises grafisk også utenfor bybildet. Det er ihvertfall noe som har irritert meg en stund at man ikke ser byen i hele sin størelse, bare den lille flekken man starter med.

En annen ting jeg håper de fikser litt på er at når man kommer til moderne tid, vil de største stedene vokse seg så store at de ikke lager mat mer, og vil derfor måtte få mat fra mindre steder. Så jeg håper de klarer å fikse en eller annen måte å fordele maten over hele riket etter at man har nådd et vist teknologisk stadie.

Enig, så enig! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...