Gå til innhold

Slik tar du i bruk 3G og EDGE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er dyrt og et nytt påfunn fra teleselskaper for å tappe penger fra ungdomm , dette er kunstige behov som skaffes frem av firmaer som kun er ute etter enda høyere profitt , noe jeg mener er en betenkelig utvikling .

Jeg er ikke imot utvikling ,men dette er kun for fornøyelse og for å få ungdom til å bruke enda mere penger på unødvendige ting .

Lenke til kommentar
Dette er dyrt og et nytt påfunn fra teleselskaper for å tappe penger fra ungdomm , dette er kunstige behov som skaffes frem av firmaer som kun er ute etter enda høyere profitt , noe jeg mener er en betenkelig utvikling .

Jeg er ikke imot utvikling ,men dette er kun for fornøyelse og for å få ungdom til å bruke enda mere penger på unødvendige ting .

Er veldig uenig i dette, spesielt videotelefoni er et behov mange har.

Folk som vil se kjæresten sin når de borte fra hverandre, foreldre som vil se ungene sine som studerer i andre byer, etc. Selvfølgelig har man klart seg uten til nå, men det betyr ikke at videotelefoni ikke vil gjøre hverdagen vår bedre.

 

Når det gjelder den nåværende prisingen, må den sies å være høy, i motsetning til hva amobil synes. Bare forsida på dagbladet.no er jo langt over 1MB, så da ender man i praksis opp med 30 kroner hver dag man bruker internett på telefonen sin. Det blir jo som et ekstra dyrt og tregt internettabonnement i tillegg til bredbåndslinja hjemme (10.800 kroner året ved bruk hver dag).

Det blir også interessant å se hva videotelefoni legger seg på, og hvordan de kan forsvare denne prisen mot datatrafikkprisen.

 

Tror jeg venter med å oppgradere telefon til de nevnte "3" etablerer seg, vi så jo hva som skjedde når Chess etablerte seg i GSM-markedet i sin tid.

Lenke til kommentar
Det er vel bare innstillinger?

Ønsker gjerne å vite hvorfor, har lyst til å kjøpe telefon i asia/sverige

 

Jeg kan heller ikke forstå hva som skal være problemet med å sette opp telefonen selv. :thumbup:

 

Det er tross alt bare snakk om sette opp telefon for internett, mms og wap. Mobil tv/videotelefoni har ingen spesielle settinger som skal være spesifikk for TNM/Norge. Flere tjenester finnes jo per idag ikke, og dersom det kommer nye må settingene uansett gjøres tilgjengelig for nedlasting til allerede solgte telefoner. Hadde vært interessant å vite hvem som sier dette og hvilke begrensninger de mener det er. :hmm:

Lenke til kommentar
Er veldig uenig i dette, spesielt videotelefoni er et behov mange har.

Folk som vil se kjæresten sin når de borte fra hverandre, foreldre som vil se ungene sine som studerer i andre byer, etc. Selvfølgelig har man klart seg uten til nå, men det betyr ikke at videotelefoni ikke vil gjøre hverdagen vår bedre.

 

Og som nevnt tidligere, grisedyrt!

I dine eksempler hadde det vært mye bedre med IP telefoni. Videotelefoni må først komme til hjemmet, eller så blir det som Snekker`n sier; bare for å melke ungdom. Hva er egentlig grunnen til at videotelefoner ikke er populære?

Lenke til kommentar

Prøvde videotelefoni for første gang igår, og det var rett og slett artig. :thumbup:

Det er klart at operatørene som tilbyr tjenesten ønsker å tjene penger på den, men å avskrive en tjeneste før man har prøvd den...blir rimelig bakstreversk synes nå jeg :thumbdown:

Nytteverdien må det bli opptil hver enkelt å vurdere, kontra den pris man må betale.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...