Gå til innhold

Omtale av Prince of Persia: Warrior Within (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv var jeg også sinnsykt skeptisk til metall i pop, men det funka egentlig veldig greit. Dealen er den at i det ferdige spillet er det jo bare metall på slåssescenene, når du ikke har tid til å tenke så mye på logikken i musikken. Da er det egentlig ganske oppgirende å ha en snerrende gitar i bakgrunnen. I resten av spillet er det nydelig ambient-persisk musikk a la sands of time. Har du kun spilt demoen, kanskje?

Lenke til kommentar
selv var jeg også sinnsykt skeptisk til metall i pop, men det funka egentlig veldig greit. Dealen er den at i det ferdige spillet er det jo bare metall på slåssescenene, når du ikke har tid til å tenke så mye på logikken i musikken. Da er det egentlig ganske oppgirende å ha en snerrende gitar i bakgrunnen. I resten av spillet er det nydelig ambient-persisk musikk a la sands of time. Har du kun spilt demoen, kanskje?

Har så vidt kommet meg inn i den borgen til hun tidstispa. Er forsåvidt enig med deg at det ikke skjemmer absolutt hele spillet, men det er så irriterende at den ikke kan skrus helt av. Den er liksom i bakgrunnen hele tiden. :no:

 

A.

Lenke til kommentar
Kommer dette på GC? Sands of Time gjorde jo ikke det!

Jo, sands of time er ute til gamecube....du finner det nok i de fleste spillbutikker med respekt for seg selv.

:dontgetit: jeg forhånds bestilte sands of time til GC fra gamesmix.no, noen dager etter jeg skulle ha hatt spillet i postkassen, sendte de mail og sa at det ikke kom på GC :thumbdown:

Lenke til kommentar
Minimum requirements? anmelder maskin? offisiell hjemmeside?

produktsiden til Prince of Persia: Warrior Within som det er link til under boksbilde i anmeldelsen, finner du link til offisielt nettsted (som det også er link til i relaterte linker i anmeldelsen). Der finner du også minimumskrav. Anmeldermaskin = P4 3 GHz, Nvidia GeForce FX 5200 128 MB, 768 MB RAM og Windows XP.

 

Vi jobber med å profilere ting som anmeldermaskin og systemkrav på en mye bedre måte.

Lenke til kommentar

Ikke fornøyd med kameravinklingen. Til tider hakker den bare siden ikke greier å bestemme seg hvor den skal fokusere på figuren og musikken er bra den men problemet er at den ikke passer til handlingen. Den er bare på loop i FMV og action sekvenser hele tiden. Blir som å spille med winamp i bakgrunnen.

 

Ikke helt imponert enda over spillet akkurat. Slåssinga skulle være bra ? Hva er så bra med å trykke som faen for å slå og fiendene har kun 1 lyd som repeterer hele tiden når du skader dem. GuUUUD kor irritabelt de lydene er. Høres ut som du spiller ett gammelt arkade spill og da snakker jeg virkelig gammelt.

 

uæærrg uæærrg uæærrg uæærrg SMAAASH uæærrg uæærrg uæærrg uæærrg SMASH uæærrg uæærrg uæærrg uæærrg SMASH

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...