Gå til innhold

Sniktitt på World of Warcraft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvor ble det av 'tallvurderingen'? Ble det rett og slett 10/10? :p

Dette er en sniktitt, ikke en anmeldelse. Det kunne aldri falt oss inn legge ut en anmeldelse basert på et uferdig produkt (i dette tilfelle den europeiske betatesten).

 

Nattelver er nå rettet til nattalver.

Lenke til kommentar
Ved å få virkelig godt rykte på det ridedyrets hjemsted, kan du bli så godt likt at de lar deg få kjøpe et. Med andre ord, en fra Alliansen vil aldri få et dyr som er ment for Horden

Sikker? Jeg vandret rundt (som NightElf) i the Barrens mens vi drev på med noe raid-greier i slutten av Beta, og møtte en goblin som gav meg et quest. Å gjøre quest = bedre rykte i den delen av verden, er det ikke det da? Hm.

Lenke til kommentar
Ved å få virkelig godt rykte på det ridedyrets hjemsted, kan du bli så godt likt at de lar deg få kjøpe et. Med andre ord, en fra Alliansen vil aldri få et dyr som er ment for Horden

Sikker? Jeg vandret rundt (som NightElf) i the Barrens mens vi drev på med noe raid-greier i slutten av Beta, og møtte en goblin som gav meg et quest. Å gjøre quest = bedre rykte i den delen av verden, er det ikke det da? Hm.

The Barrens er så vidt jeg vet et blandet område hvor både Horden og Alliansen gjør oppdrag, det tilhører ingen av sidene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...