Gå til innhold

KaZaa er den største spywaretrussel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selskapet advarer samtidig mot andre fildelingsprogrammer, slik som Blubster, E-mule, Gnucleus og WinMX, som også kan sakke ned nettverksytelsen og bruke lagringsplass fordi det følger med my adware og spyware.

E-Mule er et program med åpen kildekode, hvem er så DUM at de tror det kommer spyware med E-Mule?

 

EDIT:

Dessuten er det egentlig eMule, ikke E-Mule... (om jeg ikke tar feil av to ting nå)

Endret av kr1570ffz0r
Lenke til kommentar
Selskapet advarer samtidig mot andre fildelingsprogrammer, slik som Blubster, E-mule, Gnucleus og WinMX, som også kan sakke ned nettverksytelsen og bruke lagringsplass fordi det følger med my adware og spyware.

E-Mule er et program med åpen kildekode, hvem er så DUM at de tror det kommer spyware med E-Mule?

dette overraska meg og. har aldri høyrt snakk om at det følger med spyware med emule, ikkje med winmx heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Det er første gangen jeg også hører at det er spyware med WinMX.

Spybot, Adaware og brannmuren reagerer heller ikke på det.

Jeg var tidligere kazaa bruker selv og adaware fant hele tiden 7 regkeyer på den og den dagen jeg skaffet brannmur gikk den amokk på kazaa.

Den eneste faren jeg kan se med WinMX er at den stjeler båndbredde og resurser av maskinen når programmet er i bruk, noe som er felles for alle nedlastingsprogrammer.

Lenke til kommentar

eMule (som det ska skrivast) har absolutt ikkje nåke spyware, adware, fuck-oppware o.l.! eg har ALDRI hatt nåke problem med eMule, Brannmuren min har ingen problem med eMule, og Ad-Aware har ingen problem med eMule

 

eMule er ein eDonkey2000 (eD2k) klient, og som dei fleste som brukar det nettverket veit, er det eit proffesjonelt nettverk, i motsetning til nettverket KaZaA brukar, som er eit sjikkelig fjortissmøkkahål, det ville då vere rart at eMule var den største eD2k klienten viss det hadde hatt masse drit med seg

 

Men uansett, bra artikkel! På tide å få ut i verden at KaZaA bør unngås

Lenke til kommentar
E-Mule er et program med åpen kildekode, hvem er så DUM at de tror det kommer spyware med E-Mule?

Tror de bare har bestemt seg for å "ta" alle p2p-programmer uansett!

 

Eneste negative med eMule og liknende programmer må være at de kan bruke mye båndbredde. Enkelte er kanskej ikke klar over dette, og lar den bruke all tilgjengelig upload slik at nettet blir sirup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...