Gå til innhold

MotoGP4 på vei (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Ahhhh endelig!  Har gledet meg tell nytt om detta!

 

Får bare håpa at online modusen er no tess.

Er det noen som har handlet spillet og sjekket ut online modusen? Ser ikke "with net play" merket på coveret :(

Jeg hadde gledet meg til online modusen, men nå er jeg redd for at Namco har kuttet dette ut :no::no::no:

Flere av artiklene jeg finner på nettet står det om online spilling så jeg har et lite håp.

 

Kan noen bekrefte eller avkrefte en online modus? LAN over XLink kai kaller jeg ikke en fullkommen online modus :hmm:

Lenke til kommentar
Ahhhh endelig!  Har gledet meg tell nytt om detta!

 

Får bare håpa at online modusen er no tess.

Er det noen som har handlet spillet og sjekket ut online modusen? Ser ikke "with net play" merket på coveret :(

Jeg hadde gledet meg til online modusen, men nå er jeg redd for at Namco har kuttet dette ut :no::no::no:

Flere av artiklene jeg finner på nettet står det om online spilling så jeg har et lite håp.

 

Kan noen bekrefte eller avkrefte en online modus? LAN over XLink kai kaller jeg ikke en fullkommen online modus :hmm:

Hmm.. viste ikke at det vart ute en gang jeg.

 

Bestilte det no :D

 

Der jeg bestilte det fra sto det at det skal gå med 8 stk online...

 

 

"Online Enabled: Test your skills and talk trash with online competitors for the first time ever. Up to 8 players and CPU-controlled bots may compete via the Internet with USB Voice Chat support."

 

Detta fra gamesmix.no.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte for 5 dager siden :!:

Det er vist ikke noen norsk improtør som tar inn spillet, og dermed er det bare et fåtall butikker som har spillet i hyllene.

 

Jeg finner lite omtaler av spillet på nett, men det jeg finner har bare positv omtale. Ble bare litt forvirret av online modusen siden noen bare skriver LAN og ikke online i beskrivelsen, og at "with net play" bilde ikke er på coveret.

Lenke til kommentar

Fant ein video review av spellet, der bekrefter de online modusen.

 

Men detta spellet ser faktisk ganske bra ut.

 

Skal bli vanskelig å gå tellbake tell NAMCO motogp spellet etter å ha spelt MGP 2 tell xbox.. Får setta meg noen timer med motogp 3 for å finne tellbake formene igjen tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har spillet, men er dessverre bortreist de neste 7-8 dagene for eventuell testing. Første inntrykket av spillet er bra, men mangel på normal online er trist. Det er et felt for å taste inn medspilles IP, om det betyr at vi kan spille sammen over nettet er jeg usikker på.

 

Jeg har kjørt ca 20% av challenge mode i simulation, dette er utrolig utfordrende og moro. Ellers har jeg simulation ”on” og brake assistant ”off”. Har prøvd ut å splitte bremsene, men har ikke fått liv i bak bremsen. Jeg gjør nok noe galt.

Lenke til kommentar
Har prøvd ut å splitte bremsene, men har ikke fått liv i bak bremsen. Jeg gjør nok noe galt.

 

Gå innpå kontrolls og sett braking tell "front & Rear". Jeg anbefaller å setta bakbremsen tell R2, da blir det lettere å gire ned og bruke bakbremsen samtidig.

 

Håper virkelig online funker, hadde vært morro å spelle mot andre mennesker for ein gongs skyld. Blir noen ganger litt slapt å kjøra mot dissa "perfekt line" bottene, men det er morro det og da :thumbup: .

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...