Gå til innhold

TEST: LaCie Photon Vision 19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig at den er dyr i forskjell til sine konkurenter,men jeg har sett mange 19" som ikke kan sammenlingnes mot denne når det gjelder etterslep og farger.

Her får man faktisk både pose og sekk når det gjelder og få en 19" som kan brukes til allt.

 

 

 

P.S Bra saker koster uansett :D

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar
Skal snart ha en 19" / 20". Vurderer storebroren fra LaCie, men er usikker, den er jo bittelitt dyr. :) 19" så jo veldig lovende ut, noen synspunkter på min situasjon?

Har du råd, så er 20" valget. Det er ikke bare en tomme extra, det er en økning i oppløsning fra 1280x1024 til 1600x1200. Det er nesten 50% flere pixler! 20" er stort nok til å jobbe med to A4 sider i tilnærmet full (1:1) størrelse. (Hvis du fjerner alle toolbarene som programmene fyller skjermen med idag.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

6200 for Lacie'n og 3900 for BenQ FP937s.

 

Det eneste BenQ skjermen trekkes for er at den ikke er optimal hvis du sitter over, under eller ved siden av skjermen, og at den har noe baklys (jeg gjetter på at den har litt mer baklys enn Lacie skjermen).

 

Med tanke på prisforskjellen på 2300 kroner vet jeg hva valget mitt blir... ;)

Lenke til kommentar
Hvordan er den sammenlignet med BenQ FP937s?

Bildekvaliteten er nok adskillig bedre på LaCie-en for de som trenger dette.

Nettop! Der satt du fingeren på det! "for de som trenger dette".. Jeg er kresen, men dog ikke til det ekstreme :p

Jeg liker at skjermen skal være skarp og fin, men det ser ut som BenQ har det som trengs for meg.. For å sitere en kjent reklame setning: "Det du trenger, for litt mindre penger.." :D

Og siden vi snakker om en prisforskjell på nesten 40% så.. ..I rest my case!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...