Gå til innhold

Omtale av Half-Life 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin omtale.

 

Morsom setning forresten: "Etter Black Mesa ville de fleste lagt inn årene for godt, men ikke Gordon."

 

Men spørsmålet er om anmelderen synes det er bedre enn Halo 2? Jeg synes definitivt det, selv om jeg ble veldig positivt overrasket over det. Ikke det at jeg er ute etter en Halo 2 vs Half-Life 2 debatt, men nå har jo gamer.no gitt to fps spill 10 nesten rett etter hverandre. Og da hadde det vært kos og få vite hvilket spill dere rangerer på toppen som årets actionspill ;)

Endret av Campari
Lenke til kommentar
20 til 30 timer med mer adrenalin enn blod i årene.

syns det virker som om dei fleste har brukt 10-15 timer på spelet eg.

Alle versjoner av Half-Life 2 inneholder imidlertid Counter-Strike: Source, så det er liten grunn til å deppe.

tja, no er det no ikkje alle som er like glad i cs. og det er sikkert mange som heller hadde foretrekk ein rein hl2 mp del.

 

men uansett ein bra omtale. savna kanskje litt om ai'en.

Lenke til kommentar
20 til 30 timer med mer adrenalin enn blod i årene.

syns det virker som om dei fleste har brukt 10-15 timer på spelet eg.

Vel.. det varierer vel litt. Når jeg først har kjøpt meg et spill, liker jeg å nyte det i motsetning til folk som rusher seg gjennom det på letteste vanskelighetsgrad. Har spilt i 9 timer nå, og har vel klart 1/4....

 

De kunne sagt litt om AI'en ja, men den er veldig god. Ihvertfall det jeg har erfart hittill...

Lenke til kommentar

Hvor lang tid man bruker på spillet avhenger etter mine erfaringer veldig mye av hvor mye man leker seg med fysikkmotoren. Personlig blir jeg tilsynelatende aldri lei av å slenge ting rundt omkring for å se hvordan de oppfører seg, og da tar jo spillet mye lengre tid å komme gjennom. :p

Lenke til kommentar
Hvor lang tid man bruker på spillet avhenger etter mine erfaringer veldig mye av hvor mye man leker seg med fysikkmotoren. Personlig blir jeg tilsynelatende aldri lei av å slenge ting rundt omkring for å se hvordan de oppfører seg, og da tar jo spillet mye lengre tid å komme gjennom. :p

Nettopp. Jeg rydder, dytter, ødelegger og koser meg med objekter hvorhen jeg går...

Lenke til kommentar

Nå er det bestemt. Jeg skal kjøpe HL2 koste hva det koste vil. Meget bra omtale :thumbup:

Men jeg må si at jeg ble litt skuffet over at det ikke fulgte med en manual :(

Og det som er enda kjipere er at jeg ikke kan spille det på min pc for den har ikke internett. Det er så idiotisk at det er..*se for dere mange stygge ord*.

Lenke til kommentar
Nå er det bestemt. Jeg skal kjøpe HL2 koste hva det koste vil. Meget bra omtale :thumbup:

Men jeg må si at jeg ble litt skuffet over at det ikke fulgte med en manual :(

Og det som er enda kjipere er at jeg ikke kan spille det på min pc for den har ikke internett. Det er så idiotisk at det er..*se for dere mange stygge ord*.

Du har aldri hatt så god grunn til å gå til anskaffelse av internett nå da. Koste hva d koste vil sa du. :thumbup:

Lenke til kommentar
tja, no er det no ikkje alle som er like glad i cs. og det er sikkert mange som heller hadde foretrekk ein rein hl2 mp del.

Riktig det, hadde vært kult å spilt litt H-L2 deathmatch inne i byen og på de forskjellige stedene :D

 

Synes ikke CS:Source var noe særlig, holder meg til Call of Duty jeg.

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...