Gå til innhold

TEST: iRiver N10: Digitalt smykke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til manglenede .ogg støtte kan være pga. de har måttet gå ned i prosessorhastighet som ett komprimiss av design. Ipod har heller ikke kraftig nokk cpu til og spille .ogg. Det krever rett og slett mer cpu, noe som kansje forklarer hvorfor det er ett bedre format vs. .mp3 med tanke på lydkvalitet vs. filstørrelse. Dette er jo noe en ikke merker på vanlige datamaskiner med take på hvor mye kraft vi sitter med under kabinettene nå til dags.

Lenke til kommentar
Er jeg helt surrete hvis jeg mener at OLED står for Organic Light Emitting Diode og ikke Organic EL-display.

Tror OLED står for Organic Light Emitting Diode.

 

Om OLED er to typer skjermer kalt Organic Light Emitting Diode og Organic EL-display vet jeg ikke. Tror helst det brukes om hverandre så det har lite å si. To ting av samme betydnig tenker jeg :thumbup:

 

Alle artiklene jeg så igjennom her bruker Organic Light Emitting Diode.

For eksempel:

OLED-skjermer skal erstatte LCD - 16/06-2003

OLED blir voksent - 19. mai. 2004

 

Kanskje forskjellige produsenter bruker forskjellige navn... Jeg for nok sove i natt om det ene eller andre kommer på folkemunne :p

 

- LOZER

Lenke til kommentar
hvordan i all verden kan dere gi spilleren + for god overføringshastighet, når den kun har USB 1.1 støtte? Klart, den ligger i toppsjiktet for USB 1.1 enheter, men likevell!

Den var jo veldig rask til å være USB 1.1, og i tillegg tror jeg ikke målgruppen til denne spilleren bryr seg så veldig om overføringshastighet. :whistle:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...