Gå til innhold

Ukens Flørt: Motorola V3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ikke ute etter å konkurrere med S700i :roll: , det er en grunn til at den koster såpass mye. Den er sinnsyk slank og beregnet på moteløver, S700i er kanskje også rettet litt på moteløver, men den er langtfra så slank osv som V3. Begge telefonene er overpriset syns jeg, men likevel ville jeg tatt den ovenfor S700i siden jeg ikke helt bryr meg om funksjonene til S700i bortsett fra kameraet.

Lenke til kommentar

siste jeg harøte om den der var at den var kun for en viss tjenesteleverandør i usa eller noe. gjaldt vel bare for det amerikanske markedet det...

 

hmm, den har de funksjoner en kunne ønske, men kameraet har dårlig oppløsning og mangel på minnekort drar ned. tydelig at denne har blitt priset som en motegjenstand ja og ikke en nyttegjenstand...

 

fant forresten bilder og litt annet om en motorola mpx300. greit nok at saken bruker ms pocketpc som platfom men designet virker spennende. kombo kamskjell og pda ;)

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

De som har svart i denne tråden er tydeligvis av den oppfatning at det er et objektivt faktum at det viktigste for alle som skal ha mobiltelefon er at den har den beste hardware og software i forhold til prisen.

 

Tror ikke at noen som lager en sånn telefon tror de skal konkurrere med eller har for øyet at de skal være blant de "beste" telefonene på markedet. Jeg vil heller betale 5.500 kr for en stilig telefon som har bra nok spesifikasjoner i massevis for meg (hvis jeg vil ha kamera, så kjøper jeg kamera - ikke telefon), enn en gigantisk klump som ikke får plass i andre lommer enn frakkelomma (s700), og som har features jeg egentlig ikke har bruk for.

 

Veldig stilig denne, nå har jeg fått noe nytt å sikle etter... :love:

 

Signert

Endret av Friedrich II der Grosse
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
JA, JA,JA...Har hatt denne i over en mnd

Hvordan er den da? Batterileveted, eventuelle tregheter og så videre?

3160275[/snapback]

Hvis du er rask til å skrive meldinger så er kommer halle meldingen opp etter du er ferdig, men den er rask ellers!!

 

 

Har hatt den siden i desember! Hvis du vil ha en telefon du kan ta bilder med er ikke dette å anbefale!

Men hvis du skal ha en ren telefon er denne en lekkerbisk!!

Hvis du vill ha mp3 som ringe tone må du også oppgradere programvaren som følger med :mad: . 250kr!! Å i min så er det en evig dur når jeg har lokket oppe!! men det fikser de på garantien!! Knall å skrive med, god høyttaler å mic!!

Min har vært av ca fem ganger siden jeg fikk den, men har ikke klikka enda!!1 :thumbup:

DEN BESTE TELEFONEN JEG HAR HATT! ;)

 

Sorry!! hadde hvist v3 black jeg :blush::blush:

Endret av _LoRd_Jr_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...