Gå til innhold

Omtale av Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortjener da absolutt en bedre karakter en 2! Jeg og endel kompiser har spilt igjennom spillet, riktig nok etter noen øl. Men vi hadde det morsomt, og det er vel nettopp det spill handler om?! Misforstå meg rett jeg mener Larry Suit Larry: Magne Cum Laude skuffer, men så dårlig er det ikke!

 

Jeg mener spillet fortjener 5-6/10

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Det jeg ikke helt skjønner, er spillanmelders matte-kunnskaper.. Greit nok han mener spillet ikke fortjener mer enn en totalkarakter på 2.. Men hvordan kommer han frem til dette? Neppe ved å finne medianen til følgenede:

 

Spillbarhet: 4

Grafikk: 6

Lyd: 7

Varghet: 2

 

Hvordan kan dette bli en totalkarakter på T-O? (2)

 

Nei nei.. Det skal ikke være så lett. Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har spillt Larry siden Larry the Laffer and the Land of the Lounge Lizards (eller noe sånt, altså 1'ern) , og har alltid hatt sansen for den gode voksne humoren i spillene, men etter vært så ble det desverre veldig ensporet og kjedelig for å ikke nevne lite utfordrende (teite oppgaver).

 

Det som alltid var gøy med larry var jo å få ham til å score (etter masse masse slit) og så se ham drite seg fullstendig ut (+ litt lettkledde damer). Nei tviler på at jeg kommer til å kjøpe dette spillet :thumbdown: .

Lenke til kommentar
Det jeg ikke helt skjønner, er spillanmelders matte-kunnskaper.. Greit nok han mener spillet ikke fortjener mer enn en totalkarakter på 2.. Men hvordan kommer han frem til dette? Neppe ved å finne medianen til følgenede:

 

Spillbarhet: 4

Grafikk: 6

Lyd: 7

Varghet: 2

 

Hvordan kan dette bli en totalkarakter på T-O? (2)

 

Nei nei.. Det skal ikke være så lett. Stå på! :thumbup:

Totalsummen er ikkje eit gjennomsnitt. Om totalsummen var eit gjennomsnitt av alle karakterane, ville eit elendig spel med enorm grafikk få mykje betre karakter enn fortent.

 

Totalsummen er det heilheitsinntrykket ein sit igjen med til slutt. Larry har ikkje bra spelbarheit, men er heller ikkje frykteleg på det området. Det Larry er, er eit forferdeleg kjedeleg spel som gjentar det same om igjen kriminelt mange gongar. Det blir etter kvart like interessant som å studere gras gro, og derfor er karakteren tilsvarande.

Lenke til kommentar
umulig å lese så mye nynorsk på en gang.

Vanskelig å lese så mye dumskap på en gang... fra din side.

 

Seriøst, anmeldelsen var veldig bra; spillet er langt fra bra.. Det har sine øyeblikk, jeg har spilt igjennom det, men jeg håper det ikke kommer en oppfølger av samme type.

 

Gi oss de gode gamle adventurene tilbake!

Lenke til kommentar
tja, nå har jeg bare testet den usensurerte versjonen på xbox, og mener den versjonen var i alle fall verdt mer enn en 2'er. men den versjonen kom alldri i produksjon, så aner ikke hvordan den sensurerte er. 3+ skal den få av meg:)

Ikke uttal deg om ting du ikke er sikker på, LSL MCL Uncut and Uncensored blir både produsert og solgt.. de selger det bare ikke i Norge (ikke som jeg har kjennskap til ivertfall)

Her selges ivertfall spillet: VUgames

Lenke til kommentar

En skal vel passe seg for å kaste stein inne i ett glasshus, men forfatteren viser en total mangel på historiekunnskap i sin artikkel. Larry spill har bestandig fått negativ kritikk når de har kommet ut. Folk har hele tiden sagt at "nå er lavmålet nått" , og så prøvd å sagt at gamle versjoner var helt utrolig. Larry er larry. Uansett om det er nr 2 du sliter deg igjennom eller Magna cum, så må du sette deg selv inn i en slags tilstand der du "bare godtar" situasjonen og presentasjonsformen som larry tilbyr. Tenker du strukturert og fornuftig så er larry en meeeeeeget dårlig ide. Magma cum er som de gamlespill. Både på godt og ondt. En 2 på terningen sier vel mer om artikkelforfatteren, enn om spillet.

Lenke til kommentar

Er vel litt enig i at spillet fortjener mye mer enn en 2'er.

 

Tror kanskje en del folk ikke tar spillet for hva det er: Et morsomt, humoristisk, sexy og kvasi-seriøst spill.

Grafikkmessig er det helt greit, og jentene virker da søte og kurante de. Man kan da ikke nødvendigvis forvente at alt skal være realistisk i et slikt spill, det er ikke det Larry spillene handler om.

 

Man må ha en viss old timer spille glede for å virkelig like Larry: MCL.

 

Jeg har sett mange som virkelig liker det, og synes spillet er absolutt verdt et kjøp.

 

Men man bør kanskje kjøpe "The Uncut version", spillet får en mer "adult" feeling da, uten at det blir for dirty. Det kan kjøpes og lastes ned fra VU siden.

 

Link til "Uncut version siden:

http://www.larryuncut.com/

 

Hvis ikke, kan man jo kjøpe Playboy: The Mantion når det kommer ut. Kan sikkert være moro det også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...