Gå til innhold

Detaljer om X2: The Return (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med den nye ekspansjonspakken ser det i alle fall ikke ut til at noen andre spill skal kunne utkonkurrere X2 med tanke på muligheter for spilleren

 

Vil bare nevne Eve-online i denne sammenhengen. Det har ihvertfall mange flere muligheter for spilleren enn det X2 har!!

Det er en ekspansjon for Eve-online rett rundt hjørnet også, kalt Exodus, som vil endre mye i Eve-online universet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Jeg var med på betatesting av Eve, og må innrømme at jeg elsker konseptet. Men jeg kan ærlig talt ikke anbefale det, det er for ustabilt, og i motsetning til X2, så har det ingen story.

 

For de som har lyst til å fly rundt i _årevis_ så er det jo genialt :)

 

*plukke frem Elite til Amiga*

 

EDIT : Er dette en stand-alone expansion pack, eller må man ha X2 - The threat for å kunne spille det?

 

EDIT 2 : Glem det. Fant ut at Egosoft slipper en Collectors Edition med X2 The Threat hvor de bundler The Return. Senere slippes en stand-alone versjon av spillet.

 

http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtopic.php?t=60568

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
EDIT : Er dette en stand-alone expansion pack, eller må man ha X2 - The threat for å kunne spille det?

Så vidt jeg har forstått, må du ha X2 for å spille The Return. Men det skal lanseres noe som heter X2 Gold samtidig med The Return, og jeg antar dette er en pakke med både X2 og X2: The Return.

 

Ang. Eve Online, er det i en helt annen sjanger, gameplaymessig.

 

Edit: Ok, du fant det ut, ja :)

 

Edit 2: Rettet navn...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Uhh, blander du ikke litt nå? X2 - The threat var forgjengeren, og X2 - The return er expansion pack til X2 - The threat :)

 

Regner med at du blandet litt sammen før dagens første kopp med kaffe :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Uansett, dette var gledelige nyheter, så jeg skal hjem og søke gjennom backup`ene mine for å finne frem mine gamle savegames og installere spillet på nytt. Gleder meg rått til den pakken kommer :)

 

Musikken og stemningen i de spillene er ufattelig bra.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...