Gå til innhold

Demo av Worms: Forts Under Siege (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pirke litt:

Worms: Forts Under Siege forandrer litt på det tradisjonelle Worms-gameplayet ved å introdusere festninger. I motsetning til i tidligere Worms-spill er det ikke mulig å ødelegge selve landskapet i Forts Under Siege, men festningene kan naturligvis bombes sønder og sammen.

 

Det "tradisjonelle" Worms-gameplayet er i 2D. "Det tradisjonelle Worms 3D-gameplayet" er betre :)

 

Uansett så var dette artig, visste ikkje at dei dreiv på med eit nytt Worms-spel, så denne demoen må prøvast. :thumbup:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Pirke litt:
Worms: Forts Under Siege forandrer litt på det tradisjonelle Worms-gameplayet ved å introdusere festninger. I motsetning til i tidligere Worms-spill er det ikke mulig å ødelegge selve landskapet i Forts Under Siege, men festningene kan naturligvis bombes sønder og sammen.

 

Det "tradisjonelle" Worms-gameplayed er i 2D. "Det tradisjonelle Worms 3D-Gameplayet er betre :)

Ehm, *pirke pirke* :p

Det han mente var jo at du ikke lenger kan ødelegge ALT av landskap, som du kune i ALLE de tidligere Worms spillene ;)

Dessuten kunne du ikke bemanne stasjonære våpen på de tidligere Worms spillene, 2D eller ei.

 

EDIT: Skal laste den ned når jeg kommer hjem fra skolen.

 

Har du prøvd demoen, Joachim_F? I såfall, er den arti? bra?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Worms: Forts under Siege er ikke det første Worms-spillet i 3D, og jeg tror Worms 3D var ganske tro mot de tidligere versjonene (i motsetning til Forts Under Siege).

 

Edit: Nei, jeg har ikke prøvd demoen. Testet en debugversjon på PS2 for noen måneder siden, men jeg hadde aldri tid til å komme inn i det ordentlig. Så jo artig ut, da :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...