Gå til innhold

Nå kommer GeForce 6600 GT AGP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår virkelig ikke denne setningen:

Dette er en etterlengtet oppgradering for mange som sitter på kraftige AGP-baserte systemer, som ikke ønsker å foreta en fullstendig oppgradering av systemet sitt.

Er poenget at de med 9800pro/FX5900 skal ha lengtet etter å kunne oppgradere til en 6600GT? Det er da vitterlig ikke mye bedre ytelse til at det kan forsvare en slik oppgradering. Da er jo 6800nu et mye bedre alternativ, som nesten ligger i samme prisklasse, men som likevel yter bedre. :dontgetit:

Lenke til kommentar
De rimeligste 6600 GT AGP-kortene vil nok starte på rundt 1700-1800 kr.

Det er jo mulig men jeg vil se det før jeg tror det ;) Jeg har en mistanke om at de i begynnelsen bikker over på feil side av 2000 kr. Og det er faktisk mulig å få tak i 6800NU til under 2400.

 

Kommer de til å ligge mellom 1700-1800 er det et greit kjøp.

Lenke til kommentar

Har det noe særlig hensikt for meg og oppgradere fra mitt gode gamle Radeon 9500 non-pro med disse specsa?

 

- Xp 2800+

- 512 mb ram

 

 

Er igrunn veldig fornøyd med det kortet jeg har nå... kan spille cs source med 2xanistropic og 2xantialiasing på 1024x768. Har igrunn ikkenoe behov for noe særlig mer oppløsning, men vil jeg kunne regne med å kunne spille krevende spill med noe særlig eye candy (og seff akseptabel fps) med et 6600GT eller 6800 "NU" på denne oppløsninga?

 

(Har da spill som Doom3 i tankene som er veldig uspillbart med det systemet jeg har nå, vet ikke da om det er skjermkortet eller resten av maskina som begrenser da..)

 

Har ikke planer om å oppgradere resten av systemet med det første, så det jeg spør om er bare om det er hensiktsmessig og bruke i underkant av 2000 på skjermkortbytte med den maksina jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...