Gå til innhold

Omtale av FlatOut (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde de ikke klart å sende deg ferdig versjon av spillet så du kunne testet live når det er så kort igjen til det er ute ? spillet er jo alllerede sluppet ut på piratsider...

Det burde de absolutt, men virkeligheten er en helt annen, dessverre. Ofte har ikke engang leverandøren retailkopier tilgjengelig for pressen på lanseringsdagen, og alt for ofte er en debugversjon, som ikke fungerer med Xbox Live, det siste vi får levert.

Lenke til kommentar

Skulle stått advarsel på spillet: Kan være ekstremt irriterende. God selvbeherskelse anbefales.

 

Få spill har irritert meg mer ihvertfall. Om du kommer top 3 og klarer å unlocke neste bane kommer ofte mer an på flaks enn ferdigheter. Er heller ikke sjelden at bilen snurrer om du kommer borti andre biler. Og om du kommer borti et gjerde kan du banne på at den snurrer. Skal nevnes at jeg valgte professional på handling da jeg lagde profilen. Mulig det ikke er like herpa om man velger det letteste..

 

Toucher du noe som IKKE kan ødelegges bare litt for fort, fyker fyren ut av ruta og du må resette bilen. Og i en spesiell sving, om du kommer litt for langt ut havner du bak en betongmur som du ikke kommer over igjen. Da må du enten resette bilen eller kjøre ut igjen der du kom inn, og da kan du banne på at du får ei tønne eller noe annet fa**skap under bilen som gjør at hjula ikke får tak. Om du skulle komme deg ut på veien igjen er du enda ikke trygg, før du får sagt kake kommer det ei kjerre bakfra, og den gjør ikke stort for å unngå deg.

 

Greit nok at det er et actionbilspill, og at de har lagt stor vekt på kollisjoner, platekontakt og ødelegging av diverse stash. Men så er jo spørsmålet hvor kult det er i lengden da.. Ikke veldig kult spør du meg. Har gleda meg til dette spillet lenge, for det så så utrolig fett ut på screenshots. Men jeg må si jeg er litt skuffet.

 

Jeg har bare spillt gjennom bronze, og kjørt noen løp på silver. Og banene er heller ikke veldig varierte... Så langt jeg har kommet ihvertfall.

 

Får nesten litt dårlig samvittighet etter all denne kritikken. Men det er MITT hovedinntrykk av spillet til nå. Jeg syns bare de kunne gjort det litt mer spillbart..

Lenke til kommentar
Burde de ikke klart å sende deg ferdig versjon av spillet så du kunne testet live når det er så kort igjen til det er ute ? spillet er jo alllerede sluppet ut på piratsider...

Det burde de absolutt, men virkeligheten er en helt annen, dessverre. Ofte har ikke engang leverandøren retailkopier tilgjengelig for pressen på lanseringsdagen, og alt for ofte er en debugversjon, som ikke fungerer med Xbox Live, det siste vi får levert.

Dårlig... :thumbdown: hvorfor lager de ikke et eget parti forbeholdt pressen så de unngår det problemet ? hmm... jaja det viktigste her er vel at dere får anmeldt sp \ offline delen... hadde vært noe annet om det hadde vært et MMORPG :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...