Gå til innhold

Omtale av Football Manager 2005 (PC)


Anbefalte innlegg

Burde du tatt over landslaget etter Nils Johan Semb? Er forbildene dine Jahn Ivar Jakobsen og Jan Åge Fjørtoft? Sitter du med notatblokk og analyserer fotballkamper som går på fjernsyn? Svarer du ja på noen av disse spørsmålene må du legge fra deg taktikkbrettet øyeblikkelig og ta en nærmere titt på Football Manager 2005.

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du med at flerspiller delen ikke er tilgjengelig?

Jeg vet ikke hvordan det kan forklares på en annen, eller grundigere måte, enn vi allerede gjør i notisen under konklusjonen. Men jeg kan gjenta den her om du har gått glipp av det:

 

"Anmeldelsen er kun basert på enspilleropplevelsen av Football Manager 2005. Det i skrivende stund (dagen før lansering) ikke mulig å teste flerspilleraspektet grunnet mangel på servere, men vi kommer tilbake med informasjon og vurdering av dette så raskt det lar seg teste."

Lenke til kommentar

Glimrende glimrende. En ting som frustrerte meg på fm2005 demoen var det faktum at en ikke lengre kunne søke på en nasjon og få frem alle spillerne med en slik nasjonalitet. Det var tidligere alfa og omega for lavere-liga-spillere som meg, da speiderne rett og slett var for trege og for dårlige.

 

Var mye lurere å bare finne de som var gratis i fra den nasjonen, tilby et par potensielle en trial-kontrakt, for å på den måten kunne finne ut om de kanskje kunne være litt bruk i.

Lenke til kommentar

Å hoste selv er selvsagt en mulighet. Det er likevel slik at det ikke har vært et alternativ for meg enda, da jeg ikke har hatt noen å spille mot - noe som også er grunnen til at det ikke er noen andre servere å spille på. Når spillet ikke er kommet på markedet før i dag, er det få man kan spille mot. Men jeg lover å komme tilbake med et avsnitt om flerspillerdelen også. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser at du har to forskjellige 2d bilder. På det ene er spillerne runde, slik jeg har det. Men på det andre så er spillerne mer avlange. Hvordan har du fått det til å få de slik?

Anmelder hadde ikke mulighet til å ta egne bilder av en grunn jeg ikke husker akkurat nå. Bildene i anmeldelsen er tatt av utvikleren eller utgiveren, det er altså offisielle skjermbilder.

Lenke til kommentar
Ser at du har to forskjellige 2d bilder. På det ene er spillerne runde, slik jeg har det. Men på det andre så er spillerne mer avlange. Hvordan har du fått det til å få de slik?

Anmelder hadde ikke mulighet til å ta egne bilder av en grunn jeg ikke husker akkurat nå. Bildene i anmeldelsen er tatt av utvikleren eller utgiveren, det er altså offisielle skjermbilder.

Bildene dere har brukt er slik SI egentlig ville at spillet skulle se ut, ikke slik det er blitt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...