Gå til innhold

Demo av Men of Valor: Vietnam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikkje si at magien fra noen MOH spillene er blitt gjenskapt her... Ett litt mere smooth control system, pluss engine tweaks,bedre AI og lyd så nærmer vi oss hvertfall litt :thumbup: Men ut i fra EN SP demo så er det umulig å si noe om resten av spillet da.Det har i hvertfall potensiale til å bli ett godt Vietnam spill :yes:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har nå prøvd den, og synes den er skikkelig kul, jeg!

Ekte FPS-morro! :)

Grafisk sett har jeg ingen ting å si (værken på godt eller vondt).

Noen bevegelser som folka gjør ser litt fjottete ut, men det er ikke noe irriterende med det.

Scriptede sekvenser har jeg ingen ting imot, så lenge utvikler innrømmer at han scripter spillet (Noe som MoH: PA utvikler ikke klarte :nei: )

Denne demoen har ganske mange filmatiske (og flere ganger morsomme) ting og tang, som feks:

Soldatene er skikkelige badasses, som roper MotherF*C**R når de møter på masse VC.

Et kamera team følger med, og når soldatene er på film, må de jo være litt "barske"! :p

En i kompaniet ditt er også veldig overilt, og dundrer ned en vietnameser med kolben, før de vet om han er god eller ond, og de amerikanske soldatene brenner opp en liten landsby etter de er "ferdig" med den. (Platoon, anyone?)

AI'en er ikke noe å skryte av, men jeg klager heller ikke på den ;)

 

Overall er denne demoen over middels, med masse (som nevnt tidligere) fps-morro.

Det eneste som kan stoppe meg fra å kjøpe dette spillet er at det kommer så forbanna mange spill nå, denne måneden :(

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...