Gå til innhold

Nobuo Uematsu tar farvel med Square Enix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har absolutt ingenting til over for dette selskapet av svindlere, måtte sperre Visa kortet for å få de til å slutte å trekke for min FFXI konto, enda jeg ringte, sendte mail og klaget.

 

Skulle vært saktsøkt..

Er du ikke ferdig med greia der enda? Uansett bør du ta den saken til en annen plass enn denne diskusjonen.

Virkelig synd at Uematso har gitt seg, en brilliant mann med veldig mye god musikk på samvittigheten! *Hyller mannen*

Lenke til kommentar
Har absolutt ingenting til over for dette selskapet av svindlere, måtte sperre Visa kortet for å få de til å slutte å trekke for min FFXI konto, enda jeg ringte, sendte mail og klaget.

 

Skulle vært saktsøkt..

Er du ikke ferdig med greia der enda? Uansett bør du ta den saken til en annen plass enn denne diskusjonen.

Virkelig synd at Uematso har gitt seg, en brilliant mann med veldig mye god musikk på samvittigheten! *Hyller mannen*

Nei desverre, måtte nok sperre mitt Visa kort:(

Men kan ikke huske å ha nevnt det på dette forumet, muligens noen andre har blitt svindlet på samme måte?

 

---

 

Sant, egentlig var det jeg mente at Square Enix hadde godt av det :)

 

Men, Nobuo Uematsu er utrolig flink til å lage musikk, satser på at han fortsetter med å lage spillmusikk for andre utviklere:)

Lenke til kommentar
Men kan ikke huske å ha nevnt det på dette forumet, muligens noen andre har blitt svindlet på samme måte?

 

Det kan hende, ble plutselig usikker, men har jeg "tatt" feil mann så kan jeg ikke annet enn beklage det :blush:

Vi er i alle fall enige om det tråden handler om, og det er i alle fall bra! :)

Lenke til kommentar

Det vil han nok sikkert gjøre Elyas ;)

Jeg synes også det er veldig trist at han har sluttet. Han er et virkelig geni, som har satt veldig preg på Final Fantasy-serien.

Men vi vil nok garantert få høre mer fra ham i framtiden også. Jeg tviler på at han kommer til å bryte all kontakt med Square. :yes:

 

Edit: Skriveleif

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Synes det er godt at han stakk jeg da..

 

Musikken hans vart genial, men FF spella i det siste har verdt elendige.  Blir for dumt med møkkaspell med super Musikk.

 

Kansje han nå lager musikk tell ett spell som fortjener det.

:no: Møkkaspill er det vel ikke. :no:

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...