Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. utsettes til mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja enig jeg gleder meg nesten mer til STALKER enn til HL2....men hvis det gjør spillet bedre så er det vel for det beste er bare at jeg er så lei av at de spilla jeg gleder meg mest til alltid må bli utsatt opptil flere ganger...

 

Er det cover bildet det ferdige bildet? kan ikke huske å ha sett det før nemlig.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Er det cover bildet det ferdige bildet? kan ikke huske å ha sett det før nemlig.

det er eit gamalt bilde. det er ikkje bestem kva bilde dei velger å ha på coveret.

 

Spillet S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl er basert på boka The Roadside Picnic av brødrene Strugatsky, filmen Stalker (1979)

basert på er vel å overdrive. inspirert av er nok eit meir passande ordvalg.

 

edit: fjerna eit spørsmål.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Gleder meg egentlig mer til dette spillet en HL-2 kan jeg si, Synd at det ble utsatt. Men noen som vet hva den forrige release datoen var? Lurer bare på hvor mye utsatt spillet ble.

 

Off Topic : Gratulerer Med 8000 Innlegg ^Th0mas^!

Den forrige bestemte datoen for stalker var vell 28 september, så vart det utsett til etter jul, og no heilt ut i mai. Synd at det blir utsett, men spelet må få den finpussinga som trengs.

Lenke til kommentar
Den forrige bestemte datoen for stalker var vell 28 september, så vart det utsett til etter jul, og no heilt ut i mai. Synd at det blir utsett, men spelet må få den finpussinga som trengs.

Takk for oppdateringen Zernick :)

 

Det ble utsatt en del altså ja.

Jaja får vel bare vente da :p

Lenke til kommentar
Deres grafikk-motor X-Ray skal levere fotorealistisk grafikk gjennom et original historie og en velbalansert multiplayer-del.

 

Jeg har sett skjermbilder fra STALKER. De var imponerende i "sin tid", men fotorealistisk grafikk blir vel å ta i? Hva legges isåfall i fotorealistisk grafikk?

 

Hvilke andre spill/prosjekter utviklerne tidligere har jobbet med?

 

Ikke den mest imponerende planleggingen vi har sett til nå.

Lenke til kommentar
Jeg har sett skjermbilder fra STALKER. De var imponerende i "sin tid"

stalker sin grafikk teknologi skal ligge 6 månader framfor andre spel, så den vert vel ikkje akkurat utdatert vist den kjem ut om 6-7 månader ;)

 

Ikke den mest imponerende planleggingen vi har sett til nå.

den er vel omtrent som planleggeinga til andre stor spel som td. far cry, doom3, duke nukem og hl2. den er vel heller betre ein enkelte andre stor prosjekt.

 

Håper det ikke blir et nytt H-L2  :roll:

ja, for sånne dritt spel som det har vi nok av. (for hjernevaska hl2 fans: dette var ein smule ironisk meint)

 

Vil kalle å gjøre ferdig den kunstige intelligensen mer enn finpussing. Utifra artikkelen så ville nok spillet floppet grunnet uferdig KI om de slapp det idag.

problemet er ikkje at KI'en er for dårleg, men at den er for bra. den var betre ein forvente, dermed må dei teste ut alle moglege hendelser for å sjå korleis den vil reagere, og for å finpusse koden.

 

dei har lagt til alt dei skal i spelet, så spelet er i utgangspunktet ferdig. det er bare denne siste finpussen som gjennstår.

 

Den forrige bestemte datoen for stalker var vell 28 september, så vart det utsett til etter jul, og no heilt ut i mai.

bare for å legge til litt:

spelet skulle kome ut i mai i år, så vart det utsatt til høsten og fekk litt forskjellige datoer i slutten av september begynnelsen av oktober, så vart det utsatt til etter jul og fekk datoen 15 februar. og no har det blitt utsatt til mai.

Lenke til kommentar

Meget bra innlegg ttt, gjennomtenkt, fornuftig og seriøst.

 

Det er helt ålright at de bruker lengre tid enn planlagt, det viser bare at de faktisk bryr seg om kundene fremfor pengene. Dersom de slipper et uferdig produkt så vil de aldri bli kvitt det stempelet som kundene vil gi dem.

 

Se bare på Söldner - Secret Wars, når det kom var det helt klart et uferdig produkt som massene hadde store problemer med å spille. I dag er spillet patchet opp til det det burde ha vært når det kom. Problemet nå er at fok ikke vil bruke penger på et spill som har fått elendig kritikk i utgangspunktet. Du har flaks om du finner en server uten tyske fanatikere...

 

På en annen side er det fint at det blir utsatt for da blir ikke ventetiden på Flashpoint 2 så lang heller... ;)

Lenke til kommentar

Jaja, de har hvertfall ikke kommet med kull-svarte løgner i beste Valve stil. Synd at spillet blir utsatt mer og mer, men håper inderlig det er verdt det. Dog, hvis Stalker er riktig uheldig kommer det en nykommer ut fra intet(i beste FarCry stil) og setter nye standarder like før lansering, hehe.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...