Gå til innhold

Siemens SL65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. kameralinsen,

Er det ikke elendig hvordan siemens ikke klarer å plassere denne på innsiden av skyvemekanismen? Denne typen telefon-design er jo perfekt for å kunne beskytte kameraet når det ikke er ibruk. Både på nokia-telefoner av samme type og på den samsung-telefonen sitter kameraet slik at det ikke syns når telefonen er lukket.

Mens her er den altså på utsiden :no:

Lenke til kommentar
finner det noe merkelig at dere kan skryte masse av nyttefunksjonene på sl65 for så å gi den 4 der, når cx/m65 har omtrent de samme funksjonene og får 6?! også på trådløs teknologi er det dårlig samsvar med cx/m65 selv om den her også er ganske lik...

CX65 og M65 ligger betydelig lavere i pris. Dette gjør at begge disse telefonene får mye bedre poengsum på disse to kategoriene. OM SL65 hadde kostet det samme, ville mest sannsynlig terningkastene vært de samme som på M65/CX65.

Lenke til kommentar
Er det ikke elendig hvordan siemens ikke klarer å plassere denne på innsiden av skyvemekanismen?

Nei?

Det er jo genialt, så slipper man å åpne mobilen for å ta bilder.

Når du tar bilder, trenger du jo ikke tastaturet uansett.

 

3'er er selvsagt ikke riktig.

Vært morro å sett hva den hadde fått hvis det hadde stått 'SonyE' på den, 4'er minst og muligens også en 5'er.

 

Er vel ingen konkurrenter for SL65 heller, unntatt de dårlige E800-mobilene fra Samsung.

Lenke til kommentar
Ferrari er ikke veldig behagelig å bruke, spesielt ikke på norske veier...

 

E800 mangler filsystem, den er treg, har dårlig javastøtte, dårlig adressebok, en ubrukelig IR-port og dårlige organiser-funksjoner.

 

Men, hver sin smak.

Og det er vel veeldig få kjøpere av E800/SL65 som bryr seg en dritt om de funksjonene...det er design det går på...men en kjip ting er at samtlige SL65 jeg har solgt var DOA...håper det er fikset nå...

Lenke til kommentar
Ferrari er ikke veldig behagelig å bruke, spesielt ikke på norske veier...

*Offtopic*

 

Dette er det minst smarteste jeg har hørt noen si på hele denne uken. Ta deg sammen og T-T-T. Er enig dette var en drøy sammenligning og E800 er sansynligvis ikke så mye bedre, men når du ikke syns en Ferrarien er bra heller ?!?! Hvis du syns Ferrarien er dårlig og ubehagelig kan jeg godt skjønne at du syns denne mobilen er bra. [synger] For i bakvendt land der vil alt gå ann...tralalalalalla :whistle:

Lenke til kommentar

[ot] tmbn: Ferarri er ikke serlig behagelig å kjøre på norske veier, men nå er det ikke sikkert at han mener motor veier (selv om han kan mene det), jeg tror han mener grus, sand og sånne veier! men, når man ikke forstår sammen hengen i det store spill så kan men jo komme til å mene at E800 er pener og bedre enn SL65![/ot]

Lenke til kommentar
Ferrari er ikke veldig behagelig å bruke, spesielt ikke på norske veier...

 

E800 mangler filsystem, den er treg, har dårlig javastøtte, dårlig adressebok, en ubrukelig IR-port og dårlige organiser-funksjoner.

 

Men, hver sin smak.

Er da akkurat det samme hva som er inni telefonen så lenge selve saken du holder i føles ut som en kjekspakke?

 

E800 har jeg prøvd ut en del, og den finnes etter min mening ikke treg. I tillegg har den bedre skjerm, større minne og bedre kamera.

 

Og tro det eller ei, men skjerm, kamera og ikke minst byggekvalitet på telefonen er ganske vesentlige egenskaper. og der svikter SL65. Sorry.

 

EDIT: Et punkt til, hva hjelper det med masse funksjoner når det er så og si umulig å nå fram til de? (Ref: joysticken..eller despairsticken)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Har du kjørt Ferrari Rexton ? Er det grus og sand på norske veier rexton ? " jeg tror han mener grus og sand" Hvor får du det fra.

Dette var kun et bilde for å sammenligne helheten og hvis dere ikke greier å sammenligne Ferreri (uansett føre) opp mot andre biler og forstå hva jeg mener så er det heller ikke rart at dere syns denne siemens telefonen OSER av kvalitet.

Lenke til kommentar
[ot] tmbn: Ferarri er ikke serlig behagelig å kjøre på norske veier, men nå er det ikke sikkert at han mener motor veier (selv om han kan mene det), jeg tror han mener grus, sand og sånne veier! men, når man ikke forstår sammen hengen i det store spill så kan men jo komme til å mene at E800 er pener og bedre enn SL65![/ot]

Jeg skjønner overhode ikke hva du mener her, og hvorfor det er relevant for to mobiler som koster så og si det samme.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

ganske gammel tråd der her nå, men ble bare litt overraska når jeg så denne hadde fått kun to på design!

 

synes selv den så rålekker ut, kanskje litt stor og klumpete som de sier men noen liker de sånn! ;)

 

kan jo hende produktbildene lyger noe veldig da.. men men.

 

synes den var lekker jeg. og ettersom jeg studerer design burde jeg vel ha litt peiling..? :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...