Gå til innhold

- Hvorfor skal ørene ha all moroa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5690 kr synes jeg er drøyt. Det er jo nesten på nivå med de billigste bærbare PC'ene.

 

Skjermen har samme størrelse, oppløsning og fargenyanser som skjermen på mobiltelefonen Sony Ericsson K700i. Ikke akkurat noen imponerende skjerm å vise frem bilder på.

 

Med tanke på at harddisker på 60GB selges for under 1100kr i norge og Apple sikkert får kjøpt de for under 800kr så synes jeg det er for drøyt med et prispåslag på ca 5000kr for resten av boksen.

 

Nei, iPod photo virker ekstremt overpriset (uten at jeg skal si at konkurrentene er så mye mindre grådige når de tar 2-3000kr for bokser med 10-20GB)

Lenke til kommentar
5690 kr synes jeg er drøyt. Det er jo nesten på nivå med de billigste bærbare PC'ene.

 

Skjermen har samme størrelse, oppløsning og fargenyanser som skjermen på mobiltelefonen Sony Ericsson K700i. Ikke akkurat noen imponerende skjerm å vise frem bilder på.

 

Med tanke på at harddisker på 60GB selges for under 1100kr i norge og Apple sikkert får kjøpt de for under 800kr så synes jeg det er for drøyt med et prispåslag på ca 5000kr for resten av boksen.

 

Nei, iPod photo virker ekstremt overpriset (uten at jeg skal si at konkurrentene er så mye mindre grådige når de tar 2-3000kr for bokser med 10-20GB)

Kunne ikke sagt det bedre enn deg :)

 

Det blir rart å kjøpe en MP3-spiller med mulighet å vise bilder på en knøttliten skjerm for i underkant av 6000 kr. Hadde heller kjøpt en Archos Jukebox, eller en komplett PC :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...