Gå til innhold

Dobbel-NVIDIA fra Alienware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alienware er kanskje bra, den det er blodpriser.

 

Du kan bygge deg en like god maskin for halve prisen selv, så Alienware forblir i mine øyne et slags briefeprodukt som hovedsakelig kjøpes av enten de usansynlig rike, eller gamere som vil ha det beste, men ikke har den fjerneste anelse på hardware.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Med en pris på 6000 dollar kan jeg med hånden på hjertet si; Det er ikke verdt det.

Det var jo gøy grafikkortløsning. Men herregud: hvem appellerer disse makinene til? Grafikkortene tilsier gamere, men gamere flest gidder ikke bruke så mye cash på en pc som vil utdateres med tiden. Det er det stort sett kunn bedrifter som gjør, til serverbruk, og ad trenger man ikke 6800 Ultra dual. :ermm:

Lenke til kommentar

*HOST*! nei huff a meg, til 6000 dollar ville man død. hva ville forskjellen vært hvis man hadde bygd sin egen pc for 6000 dollar....tja man kunne ha kjøpt hyper mega duper 1,5gb ram og 3D Wildcat til 30000kr og AMD FX og litt mere ting, da hadde man hadd verden hårdeste pc, siden wildcat'n er raskere og bedre enn 6800 ultra....MYE raskere og ENDA mer tungdreven.

Lenke til kommentar
*HOST*! nei huff a meg, til 6000 dollar ville man død. hva ville forskjellen vært hvis man hadde bygd sin egen pc for 6000 dollar....tja man kunne ha kjøpt hyper mega duper 1,5gb ram og 3D Wildcat til 30000kr og AMD FX og litt mere ting, da hadde man hadd verden hårdeste pc, siden wildcat'n er raskere og bedre enn 6800 ultra....MYE raskere og ENDA mer tungdreven.

Hadde nok vært et dårlig valg for en spillmaskin... Jeg tviler på at wildcat kortet blir støttet av et eneste spill. Det er laget for rendering.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...