Gå til innhold

EverQuest II får utgivelsesdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow kommer også i CD og DVD versjon. (de som kjøper collectors edition får begge)

 

Dessvere er jeg møkka lei av EQ 2 (spiller Closed BETA). WoW har overkjørt det i alle aspekter. Det er rett å slett mer moro med WoW. (spiller BETA der også)

 

Blizzard har klart å lage mye bedre atmosfære og mye større morofaktor.

 

EQ 2 har liksom bra grafikk, men det har så lite å si i et MMORGP.

Lenke til kommentar

Heales, var det ikke du som satt og ropte høyt om NDA her for ikke så lenge siden?

 

Nå sitter du og slenger dritt og skaper dårlig PR etter å ha prøvd en BETA-versjon, snakk om hykler.

 

Her var visst litt mer dritt du har slengt:

 

Uansett hva du velger bør du holde deg lengst mulig unna Everquest 2.

 

Værste MMORPG møkka jeg noensinne har spilt, og i beste SoE stil lanseres spillet minst 2-3 måneder for tidelig.

 

Her og:

 

Enda værre er det å betale for å være med på en betatest når spillet i tillegg er like kjedelig som å se maling tørke på veggen.

 

Hva er det du prøver på egentlig? Har du noe spesielt imot Sony siden du må spre dårlig reklame for produktene dems?

 

Dette er forresten hva du sa til de som snakket om EQ2-betaen.

 

Til de som ikke greier å holde kjeften lukket om EQ2 betaen oppfordrer jeg Gamer moderatorene til å umiddelbart gi klare advarsler. Dette er helt normal kotyme på ethvert seriøst forum.
Endret av odex
Lenke til kommentar
Heales, var det ikke du som satt og ropte høyt om NDA her for ikke så lenge siden?

 

EverQuest II Beta NDA Lifted 10/15/2004

As of now, the NDA for the EverQuest II Beta is officially lifted. We encourage our beta testers to share the experiences they’ve had in beta with the rest of the EverQuest II community. *snip*

 

Sakset fra http://eq2players.station.sony.com/

Lenke til kommentar

At dette er BETA er absolutt ingen unskyldning. Siden BETA skal teste det ferdige produktet.

 

WoW er også i BETA og den er mye mye bedre. En av de mest stabile MMORPGs.

 

World Of warcraft er absolutt å anbefale. Den har så masse små ting som gjør hvert eneste minutt moro.

 

Desdichado: En time eller 3 i uka er altfor lite til ett MMORGP for at du skal ha det virkelig moro å oppleve alt du betaler for. Du må huske at du betaler per måned og da vil du helst få noe ut av det. EQ 2 er ikke verdt det.

 

Også woW er mye letter for nybegynnere og uerfarne RPG-ere...

Lenke til kommentar
Heales, var det ikke du som satt og ropte høyt om NDA her for ikke så lenge siden?

 

Nå sitter du og slenger dritt og skaper dårlig PR etter å ha prøvd en BETA-versjon, snakk om hykler.

Nå har forsåvidt mod allerede besvart spørsmålet ditt, men siden du tydeligvis ikke har helt oversikten kan jeg gi deg det med en stor teskje:

 

De postingene du refererer til var FØR NDA'en ble fjernet. Så lenge man er i en beta hvor man har godkjent en NDA skal man selvsagt ikke uttale seg om spillet.

 

Når en NDA fjernes er det dog fritt frem for å si akkurat hva man vil.

 

At du kaller dette å være hykler viser jo bare at du ikke har skjønt poenget.

 

Og jeg slenger faktisk ikke dritt. Jeg forteller kun hva jeg synes om dette ekstreme møkkaspillet. At du ser ut til å leve i en verden hvor man bare skal være positivt om SoE og EQ2 får nå så være.

 

Og når det gjelder SoE kunne jeg skrevet bøttevis med sider om hvorfor dette selskapet ikke får meg som kunde en gang til, men det er uansett en helt annen debatt.

 

Og helt til slutt..tror du det er helt tilfeldig at det er så ekstremt mange negative kommentarer verden rundt relatert til EQ2 og hva man erfarte under betaen?

Endret av Heales
Lenke til kommentar
Hvis dere skal fortsette å hisse dere opp til de grader som dere her viser, ser vi helst at dere fortsetter diskusjonen privat. Takk.

Jeg kan ikke akkurat se at jeg hisset meg opp i min siste posting, og i den grad du mener jeg gjorde det setter jeg pris på om du kan opplyse meg om hvor du mener jeg hisset meg opp?

 

Jeg ble anklaget for å være en hykler, og jeg skrev et svar. Det er vel det minste man kan forvente å få lov til, eller?

Lenke til kommentar

Til dere litt erfarte MMORPG spillere:

 

Everquest2 har klart å få fokus på grouping og det sosiale i MMORPGs, men det er fortsatt mye ''grind'' i spillet, bare at det skjer når man grouper. (Min erfaring)

 

Til dere nybegynnere: Dette er ikke noe dårlig spill. Det noen her kanskje vil fram til er at WoW er hakket bedre. EQ2 har ekstremt mange quests (oppgaver) som gir avkobling fra og bare trene karakteren sin. (Samle forskjelldige ting, utforskning blir belønnet med erfaring etc.) I tillegg til dette har spillet lyd når man snakker med personer (NPCs) som er ganske nyskapende.

 

Et MMORPG handler om å dra ned i de dypeste grotter, de skummleste steder og beseire de vanskligste monstere. Det å føle at du er med i en stor verden, med mange tusen mennesker er kanskje vært pengene for en som ikke har prøvd et MMORPG før.

 

Og til slutt: Den tingen som har fått meg interester i MMORPGs er menneskene.

Ingen kaller seg haxxor eller no slikt. Man hører nesten ikke LOL! eller OMG.

Jeg har ikke spilt EQ2 beta så veldig mye, men jeg gikk lei på ca. level 15 etter å ha prøvd de forskjelldige klassene. Dette var rett og slett ikke mitt spill. (Bare 2 dager igjen til GW event :w00t: .

 

Det er ikke for ingenting at EQ1 har 500.000 spillere...

Lenke til kommentar

Jeg har også prøvd Everquest 2 betaen ganske ekstensivt i en stund nå, og gikk nettopp over fra den lukkede til den åpne. Beta-versjonen har helt klart en hel masse bugs, blant annet det at hvis du først går inn i kamp i tutorial-delen så kommer du ikke ut før du er ferdig. På den andre siden tror jeg grunnen til at dette ikke er fikset er at de er mer opptatt av å fikse på det ferdige produktet enn å patche betaen for øyeblikket.

 

Skal man sammenlikne med andre MMORPG-spill på markedet virker Everquest 2 definitivt som en fullverdig erstatning for hver og en. I motsetning til enern' så er det langt flere oppdrag og "quests" som går ut på mer praktiske ting. Det er for eksempel et oppdrag veldig tidlig som rett og slett bare går ut på å flytte møblene til en alkemist som har greid å rote til kjelleren sin med en stor eksplosjon.

 

Everquest 2 har mange og nyskapende quests og oppdrag, som fjerner den ekstreme tendensen til grinding og farming mange andre spill dessverre går ut på. Som en MMORPG-veteran kan jeg ikke gjøre annet enn å glede meg til den endelige versjonen, for det er visse aspekter ved spillet som jeg rett og slett ikke kan riste av meg, til tross for mange småsykdommer.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen veteran innen mmorpg, er vel såvidt newbie. Men det som ser intressangt ut for meg(etter det jeg har lest), er at jeg og utvalgte venner kan møtes og gjøre quest som vi er alene på, for så senere gå tilbakje til samme verden som alle andre, blir liksom som om man får litt av begge verdner. Men nå liker jeg rpg bedre enn mmo da, og jeg har heller ikke prøvd eq2 enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...