Gå til innhold

TEST: Dell UltraSharp 2001FP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin test. Er kanskje en grei nok skjerm, men prisen på 7100,- må enda

litt ned før jeg vil vurderer en 20" LCD ... For dyrt :/

 

Eneste positive er at 17" LCD skjermer har blitt litt billigere, men

det er nok en stund til at 19" og 20" skjermer detter en god del i pris.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
Vurderte 20", men når når jeg får en bra 19" til 4-5tusen så blir det uaktuelt..

blir litt feil så sammenligne 19 med 20 tommer på LCD da 19 tommer kjører native 1280x1024 og å gå opp til en 20 tommer også gjør at man må ha en holdning til å ville kjøre 1600x1200 oppløsning.

 

Mitt valg er uavhengig av fysisk størrelse av skjemen, men jeg må ha 1600x1200 oppløsning. Da kan jeg bare kjøpe 20 tommer (eller større) desverre.

 

For deg bør valget stå mellom 17 og 19 tommer.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Vurderte 20", men når når jeg får en bra 19" til 4-5tusen så blir det uaktuelt..

blir litt feil så sammenligne 19 med 20 tommer på LCD da 19 tommer kjører native 1280x1024 og å gå opp til en 20 tommer også gjør at man må ha en holdning til å ville kjøre 1600x1200 oppløsning.

 

Mitt valg er uavhengig av fysisk størrelse av skjemen, men jeg må ha 1600x1200 oppløsning. Da kan jeg bare kjøpe 20 tommer (eller større) desverre.

 

For deg bør valget stå mellom 17 og 19 tommer.

 

AKIRA

Ja, jeg vet dette. Jeg er enig med at oppløsning har mye å si. Og er selv veldig glad i høy oppløsning.

Men desverre kommer pengene først. Og jeg er ganske kresen på etterslep, dermed blir det nok 19" eller 17" på meg..

Lenke til kommentar

Husker ikke ordrett hva som stod på slutten av testen men var noe om at dell ikke enda toppet seg mot de største produsentene.... bare så det er sagt (hvis folk ikke var klar over det da...) så er det samsung som lager skjermene for dell (med mindre det har forandret seg i det siste). Eneste dell gjør er å plante logoen på :p (de gjør sikkert ikke det engang ;)).

 

Personlig har jeg 1703fp skjermen som jeg er fornøyd med.. selv om jeg merker noe etterslep i de raskeste spillene, men så er ikke jeg så hardcore gamer at jeg bryr meg så voldtsomt... (spiller sjelden de spillene ettersom de er mest morro på multiplayer og sitter bak brannmur så...).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...