Gå til innhold

Store planer for nForce4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det høres bra ut , nForce kortene er uten tvil de beste til amd både på hastighet og stablitet .

hehe 10K poster... da bør du huske;

 

VIA KT333 bedre ennn nForce(1)

K8T800 bedre enn nForce3 150

 

... øvrigt så er via blitt banket (dvs. for det meste)

Vel nå har jeg brukt både K8T800 on nForce 3 (som jeg fortsatt har) og da får andre si hva de vil , men jeg påstår fortsatt at nForce 3 er et bedre valg ikke minst med stablitet , du slipper bla å spille bingo for å finne minnebrikker som dette godtar .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
VIA KT333 bedre ennn nForce(1)

VIA sitt svar på nForce 415/420-D var KT266A/KM266A, og det er liten tvil om at NVIDIA sine brikkesett var klart bedre både mhp. ytelse, stabilitet og finesser (SoundStorm m/Dolby Digital 5.1, IGP m/GeForce2, TwinBank (dual-DDR), HyperTransport, etc.):

http://www.digit-life.com/articles/nvidianforce/

http://anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.html?i=1535

Lenke til kommentar
Det er vel liten tvil om at hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper, samtidig får du lavere ytelse og dårlig stabilitet med på kjøpet. :nei:

Tja, tror de fleste hadde bytta hvis de hadde spart noen hundre lapper, forutsatt at det er pengesedler du snakker om ;)

Lenke til kommentar
Det er vel liten tvil om at hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper, samtidig får du lavere ytelse og dårlig stabilitet med på kjøpet. :nei:

Tja, tror de fleste hadde bytta hvis de hadde spart noen hundre lapper, forutsatt at det er pengesedler du snakker om ;)

problemet er at folk gjør det, kjenner selv en del idioter som skulle bygge seg ny pc med a64, kjøpte via chipset, nå har de etter noen månder meg ergelse solgt via korta sine og kjøpt seg nforce! De skulle i utgangspunktet spare noen hundre lapper, men de tapte isteden penger på det.

Lenke til kommentar
Det er vel liten tvil om at hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper, samtidig får du lavere ytelse og dårlig stabilitet med på kjøpet. :nei:

Tja, tror de fleste hadde bytta hvis de hadde spart noen hundre lapper, forutsatt at det er pengesedler du snakker om ;)

problemet er at folk gjør det, kjenner selv en del idioter som skulle bygge seg ny pc med a64, kjøpte via chipset, nå har de etter noen månder meg ergelse solgt via korta sine og kjøpt seg nforce! De skulle i utgangspunktet spare noen hundre lapper, men de tapte isteden penger på det.

Jeg tror du misset poenget ;)

Lenke til kommentar

Jeg tok poenget hehe....Den var ganske god. Hundre lapper kan være fryktelig MYE penger. Tenk hvis det er snakk om tusenlapper? :yes:

 

Det hele har med påvirkning fra det engelsk språkskift, hvor man deler opp ord som ellers er sammensatt på norsk. Jeg tar meg selv i å gjøre dette mye, da alt jeg skriver på jobben er på engelsk.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...