Gå til innhold

Omtale av Def Jam: Fight for New York (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det meg eller er oppsummeringen på gamer.no-forsiden og selve artikkelen motstridende?

Det du referer til som en oppsummering, kalles ingress, eller en innledning til artikkelen. Oppsummeringen finner du mot slutten av artikkelens siste side. Uansett, det var ment som en humoristisk måte å fortelle leseren at man absolutt ikke bør kjøpe dette spillet, fordi det er svært vanedannende. :-)

Lenke til kommentar

Fin omtale og rettferdig karakter. Er enig med anmelderen. Det beste med spillet er singel-player delen. Man blir rett og slett hekta på å sloss for å se hva som skjer videre. Og ikke minst for å tjene opp penger til å kjøpe seg de dyreste bling-bling'ene :D. Er også mektig imponert over det store utvalget av klær man kan få kjøpt. Alt fra sko, bukser, genser, jakker, t-skjorter, caps, bånd, six-pence, luer til solbriller og mer!

 

Anbefaler spillet til wannabe hip-hop'ere :p såvell til hardcore fighting-gamere ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, spillet er veldig bra det, og omtalen også forsåvidt. Kall meg flisespikker men jeg reagerte på noen av karakteristikkene i omtalen...

Grunnen til at Eminem ikke er med er vel at spillet handler om rapperne i og tydeligvis også rundt managementet Def Jam. Dette er vel grunnen til at man ser Redman, endel av gutta fra Wu Tang clan Snoop og Xzibit. Rapperne som er med er enten med i Def Jam eller har jobbet sammen med folk derfra.

Derfor må vel grunnen til at Eminem ikke er med være fordi han ikke har "featuret" på noen av sangen til Def Jam-gutta, mer enn noen annet:)

 

Og at man i Norge kommer til topps i rap-miljøet ved å gi ut en Falck låt er vel også tvilsomt siden de man her viser til hadde godt rykte før de gav ut den aktuelle låten. Og vel egentlig ikke har vokst noe særlig på grunn av denne, men heller sunket i noens øyne.

 

En kanskje total avsporing av diskusjon av spillet men men... :)

Lenke til kommentar
Ja, spillet er veldig bra det, og omtalen også forsåvidt. Kall meg flisespikker men jeg reagerte på noen av karakteristikkene i omtalen...

Grunnen til at Eminem ikke er med er vel at spillet handler om rapperne i og tydeligvis også rundt managementet Def Jam. Dette er vel grunnen til at man ser Redman, endel av gutta fra Wu Tang clan Snoop og Xzibit. Rapperne som er med er enten med i Def Jam eller har jobbet sammen med folk derfra.

Derfor må vel grunnen til at Eminem ikke er med være fordi han ikke har "featuret" på noen av sangen til Def Jam-gutta, mer enn noen annet:)

 

Og at man i Norge kommer til topps i rap-miljøet ved å gi ut en Falck låt er vel også tvilsomt siden de man her viser til hadde godt rykte før de gav ut den aktuelle låten. Og vel egentlig ikke har vokst noe særlig på grunn av denne, men heller sunket i noens øyne.

 

En kanskje total avsporing av diskusjon av spillet men men... :)

Du har et poeng der, men synes ikke det er grunnen til at Eminem ikke er med, va har foreksempel Danny Trejo, Sean Paul, Carmen Elektra og Lil Kim med Def Jam å gjøre? Men men, kanskje bare ikke Eminem ville være med....Likevel tøft vis de har fått med Eminem, 50 Cent, DMX, Obie Trice++ å da :)

 

Men bra artikkel, bra spill :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, spillet er veldig bra det, og omtalen også forsåvidt. Kall meg flisespikker men jeg reagerte på noen av karakteristikkene i omtalen...

Grunnen til at Eminem ikke er med er vel at spillet handler om rapperne i og tydeligvis også rundt managementet Def Jam. Dette er vel grunnen til at man ser Redman, endel av gutta fra Wu Tang clan Snoop og Xzibit. Rapperne som er med er enten med i Def Jam eller har jobbet sammen med folk derfra.

Derfor må vel grunnen til at Eminem ikke er med være fordi han ikke har "featuret" på noen av sangen til Def Jam-gutta, mer enn noen annet:)

 

Flisespikker! :p

Du får beklage min slarvete kommentar vedrørende Eminem. Den ble skrevet i frustrasjon over "Just lose it"-singelen... Savner den første plata!

Nå skal det sies at det er endel personer som er med i spillet, som ikke er tilknyttet Def Jam, for eksempel Henry Rollins, Trejo etc... Det er blitt forklart at disse er med rett og slett fordi de er tøffe og gir spillet et kulere preg. :thumbup:

 

Og at man i Norge kommer til topps i rap-miljøet ved å gi ut en Falck låt er vel også tvilsomt siden de man her viser til hadde godt rykte før de gav ut den aktuelle låten. Og vel egentlig ikke har vokst noe særlig på grunn av denne, men heller sunket i noens øyne.

 

Hva våre glade bønder angår var de vel ikke kjent for hærskaren av vg-lista publikumet før denne låta... Uansett er poenget at det amerikanske rap-miljøet til tider kan synes å virke litt (bare litt) tøffere enn det norske. :tease:

(Må legge til at jeg fortsatt hopper opp og ned i stolen hver gang jeg hører "Hvem Faen" av nevnte Jaa9 & OnklP :w00t: )

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...