Gå til innhold

Sony Ericsson K500i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det følger ingenting annet med utover de provisoriske manualene og laderen, noe som gir et heller trist inntrykk.
(min understrekning)

 

Kjekt å vite at manualene er provisoriske, selv om de ut fra bildet ser ut som standard SE-manualer. Lurer på hva som skjer med de etter hvert. Løser de seg opp av seg selv eller selvantenner de etter f.eks. fem dager? Eller blir de inndratt av SE, og erstattet med en ny versjon? Bør eierene ta kopier for sikkerhets skyld? Kanskje artikkelforfatteren kan kaste lys over dette? Eller er kanskje artikkelen provisorisk med nåværende innhold? ;)

Lenke til kommentar
lite å gjøre i dag eller ? :p

 

jaja, nå er iallefall mitt eksemplar bestilt, fikk den for 1600 :)

Hvor fikk du den så billi? :hmm:

 

Skal selv bestille den nå etter jeg så testen :yes: Tenkte å kjøpe den for 1820,- fra Norw. Telecom...

 

Får man den billigre eller fikk du "spesial" pris :cool:

Lenke til kommentar
Det følger ingenting annet med utover de provisoriske manualene og laderen, noe som gir et heller trist inntrykk.
(min understrekning)

 

Kjekt å vite at manualene er provisoriske, selv om de ut fra bildet ser ut som standard SE-manualer. Lurer på hva som skjer med de etter hvert. Løser de seg opp av seg selv eller selvantenner de etter f.eks. fem dager? Eller blir de inndratt av SE, og erstattet med en ny versjon? Bør eierene ta kopier for sikkerhets skyld? Kanskje artikkelforfatteren kan kaste lys over dette? Eller er kanskje artikkelen provisorisk med nåværende innhold? ;)

Hehe, greit, tar poenget ditt ;)

 

Skal nå være justert og helt og holdent uprovisorisk.

Lenke til kommentar

lol!

 

Jeg satt å leste testen og skrev sms på min Nokia 5100. Akurat i det jeg ser totalkarakteren, låser telefonen min seg! Et tegn fra oven tenkte jeg, og bestilte telefon på sekundet! :D

 

Men jeg bestilte på komplett, og der hadde de bare K500 (ikke K500i). Men i følge sonyericsson.com så eksisterer ikke K500, så det bør være samme telefon?

 

Jeg kunne også ha tenkt meg å vite mer om batterilevetiden, signalstyrke osv. Det er faktisk brukere som verdsetter dette like mye som javaytelse :p

Lenke til kommentar

Tja, legger man til 1000 kroner ekstra er man på et helt annet nivå når det gjelder mobiltelefoner. Husk at K700i må konkurrere med Nokia 6600 og 3660 på pris, to telefoner som begge har utskiftbart minne, større skjerm, flere funksjoner og ikke minst Symbian.

 

K500i har derimot nesten ingen konkurrenter som kan slå den spesifikasjoner i samme prisklasse. Der ligger så og si den store forskjellen mellom K700i og K500i. I tillegg så har jo K500i det "meste" fra K700i, og det til en tusenlapp billigere, så jeg mener at den sekseren absolutt kan forsvares.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...