Gå til innhold

Mer "Goes Like Hell" fra Gainward


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns navngivingen er superharry og misvisende. Hvorfor blir serien kalt 2400 forresten? Når de kaller tre forskjellige kort for Ultra, når det dreier seg om alt fra 6800GT til 6600GT, syns jeg det bare blir forvirrende og misvisende. Og 20MHz ekstra for å kunne ta ekstra godt betalt.

 

Skjermkortleverandørenes navn blir snart en parodi på seg selv.

 

"Gainward SuperPower PowerPack Ultra/2400XXX! Golden Sample Special Edition Goes Like Hell +20MHz Turbo Edition 256MB"

 

Har jo snart ikke plass til specs i profilen lengre om man kjøper et slikt kort.

Lenke til kommentar
  Har jo snart ikke plass til specs i profilen lengre om man kjøper et slikt kort.

 

Går greit det, sjekk min!!

 

Men SuperPower fant du på selv sånn helt uten videre eller?

 

Edit:Stort sett så er alt som heter data design super harry, og min "goes like hell" profil er tatt bort da det bare var en prøve

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Greit at disse kortene er trimmet/eller oc,men hvorfor betale ekstra for noe man kan gjøre selv.men er det et must og kjøre med 400/1100mhz ville jeg heller kjøpt 6800 ultra.

Da slipper man og kjøre kortet oc bestandig.kan neppe være så bra med et kort som er oc over lengere tid,det merker jeg med min rambrikke.den tok kvelden etter 18 mnd,koster mere og miste et kort til ca 4000.-

Eller er jeg helt borte nå...

Lenke til kommentar

Har gainward oppetter halsen. Er så skitlei humbug produktene dems.

 

Skulle likt å se noen bevis fra Gainward at de får "håndplukkede" GPU'er fra Nvidia og ikke minst minne brikkene dems.

 

De presterte jo faktisk å si at referansekortet de sendte ut istedet for sitt røde kort som de hadde lovet, var et Golden Sample kort med 1.6ns minne men som faktisk var et 2.0ns kort som var det samme som alle andres kort.

 

Å vi beklager denne feilen å blablabla. men de fortsatte å selge referanse kortene under bildet og navnet til topp modellen sin. Men de var såpåss snille og endre den lille NS feilen på hjemmesiden sin.

Lenke til kommentar
Men 6600GT yter jo ikke så langt unna 6800nu (agp). Kommer 6600GT "Goes like hell" opp i lik ytelse, eller?

Nei det gjør det ikke. Gainward sine kort er ikke no raskere enn noen andre produsenter sine kort. De bare påstår at sine kort kan klokkes så utrolig bra pga en "avtale" de mener de har med nvidia og minne produsentene noe de ikke kan bevise eller dokumentere på noe som helst vis. Hvilket vil si at du får samme ytelse fra hvilkensom helst annet kort med tilsvarende kjøleløsning.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...