Gå til innhold

Omtale av Call of Duty: United Offensive (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altfor kort expansion pack!

 

Men ellers knall bra

Samme her!

 

Noe jeg har merket, er at CoD tar for seg litt mindre slag og mye sabotasje, mens MoH:AA tok for seg flere gigantiske slag (blant annet Normandie)

 

Flerspillerdelen er jo bare rå!

Det føles ut som ekte krig!

Av en eller annen grunn har utviklerne klart å gjort MP-delen bedre enn den allerede storslagne MP-delen i det "gamle" CoD!

Det er ikke bare kjøretøyene heller, men noe som ikke vises helt!

Kanskje er det brettene?

Eller kanskje jeg bare var heldig og joinet en server, hvor nært sagt ALLE jobbet sammen i lagspill, dekket hverandre, gjorde taktiske inngrep osv! KNALL BRA!

Lenke til kommentar

har ikke spillt spillet selv.. altså ikke UO men COD har jeg..

Det er en ting i omtalen jeg ikke skjønner og det er at det får 8 av 10 på grafik. Altså spillet bygger på q3 motoren(misforstå meg rett) q3 motoren er en genial motor men jeg synes ikke at man har så bra grafikk på COD at den kan få 8 av 10..

Lenke til kommentar
har ikke spillt spillet selv.. altså ikke UO men COD har jeg..

Det er en ting i omtalen jeg ikke skjønner og det er at det får 8 av 10 på grafik. Altså spillet bygger på q3 motoren(misforstå meg rett) q3 motoren er en genial motor men jeg synes ikke at man har så bra grafikk på COD at den kan få 8 av 10..

Du har litt rett der ja...

Lenke til kommentar

Multiplayeren, og singleplayeren har stjelt en del ting fra Dod da :p

 

Nei jeg likte multiplayerdelen veldig godt. Spiller domination, som er ren rip off fra dod, mens jeg venter på dod: source. Det rankingsystemet er og kjempefornøyelig. Får mest bruk for de fordelene du får med å ranke opp på små brett dog.

Lenke til kommentar
Det er ikkje grafikk som gjør seg fortjent til 8/10, om FarCry og Doom3 får 10/10 så skal dette spillet ha omtrent 4-5. Punktum.

Man må jo ta hensyn til at det er en addon-pack, ikke et nytt spill og ny grafikkmotor. Jeg synes grafikk og effekter de har fått til her klart fortjener en 8'er, grafikkmotoren tatt i betraktning. Hvis man ikke gjør vurderingen ut fra dette vil jo utrolig mange addon-packs falle gjennom karaktermessig.

Lenke til kommentar

Hvorvidt det er en utvidelse eller ikke, innvirker ikke på karakteren. Om utvidelsespakken kommer såpass sent at grafikken ser foreldet ut, er det trist for utvidelsespakken, men ikke noe vi tar hensyn til.

 

Forøvrig bør det vel nevnes at den grafiske opplevelsen (som mye annet) er noe subjektiv, selv om dere naturligvis står fritt til å være uenige. :)

Lenke til kommentar

Nesten på tide jeg kommer med et lite svar her :)

 

Det er svært få feil å finne med denne motoren, og det at den begynner å eldes er nødvendigvis ikke negativt. Det at det er litt røft i kantene jobber like mye for spillet som det jobber i mot (som allerede nevnt i anmeldelsen).

 

Motoren er kanskje ikke like teknisk imponerende som f.eks. Far Cry eller DOOM 3s, men når det kommer til partikkelsystemet (eksplosjonene, røykeffekter, tåke) har jeg sett få spill som gjør dette like bra som nettopp United Offensive.

 

Ingen kommer til å forveklse dette med DOOM 3 - nei - men det er heller ikke meningen. United Offensive har funnet sin egen stil, som til tross for en gammel motor fortsatt klarer å være med i løpet og viser flotte lys- og vanneffekter, detaljerte omgivelser og det overnevnte partikkelsystemet. Ikke perfekt, men solid. Derfor mener jeg spillet gjør seg fortjent til 8 :)

Endret av Farnoy
Lenke til kommentar
Hvis du synes denne grafikken holder til en 8'er så javel men se på geveret ganske gromsete..

Eh, det bildet der må være tatt med 640*et-eller-annet og medium detail!

Skal ta et screenshot, jeg, så skal dere (faen meg) få se!

 

EDIT: Tok et nå...

Her er det...

Det er ikke akkurat eye candy, men det er i allefall bedre enn det andre bildet der!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

United Offensive er fett. I SP-delen var det første og fremst bombetoktet som var det beste. Hadde vært dritfett å få dette som MP.

 

I MP-delen er det Base Assault som er artigst.

 

Det kommer snart en patch med litt forbedringer, pluss noen flere MP-maps, og det blir jo kult.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...