Gå til innhold

Omtale av Star Wars Battlefront (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd spillet og jeg synes det er dritkult.

 

Minner meg om BF på mange måter, bare de har tatt på seg stormtrooperdrakter og har litt mer avansert teknologi :p

 

På EchoBase banen er det dritfett å ta disse emperial walkers med fly, kjøre rundt og rundt dem etter å festet et slags tau på et av bena helt til det blir så stramt at hele greia detter sammen :D

Lenke til kommentar

speederbikene som befinner seg på Yavin, ewokenes planet.

Ewok's bor på Endor... Yavin er basen til Rebels i Episode IV - A New Hope.

HAHA! Tenk å sette inn en fyr til å anmelde spillet, som ikke kan noe om Star Wars da?! :!:

 

 

BTW: Det er MÅNEN Endor, hvor Ewokene bor!

Selve Endor er vel ikke akkurat noen bo-bar planet.

 

EDIT: Joda, jeg mente jo selvsagt det i begynnelsen av innlegget som en liten spøk ;)

Alle kan jo ta feil til tider :whistle:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så dårlig grafikk i screenshotene deres? Ellers var omtalen bra den.

Hehe, ja, ikkesant. Syns dette er noe som går igjen på alle screenshots fra Gamer.no, får spillene til å se ut som dritt. Hørt om antialiasing? Anisotropic filtering? Prøv det en gang. Hva med å ha detail settings på spillet på noe annet enn minimum også? ;) På toppen av det hele klarer dere å komprimere bildene for mye.

Endret av odex
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så dårlig grafikk i screenshotene deres? Ellers var omtalen bra den.

Hehe, ja, ikkesant. Syns dette er noe som går igjen på alle screenshots fra Gamer.no, får spillene til å se ut som dritt. Hørt om antialiasing? Anisotropic filtering? Prøv det en gang. Hva med å ha detail settings på spillet på noe annet enn minimum også? ;) På toppen av det hele klarer dere å komprimere bildene for mye.

Jeg kan ikke svare på hvorfor skjermbilder vi har tatt selv er av dårlig kvalitet, det må anmelder selv svare på. Jeg kan imidlertid garantere at vi aldri har grafikkinnstillingene på minimum, og som regel alltid skrur på det som bør skrus på før vi tar skjermbilder.

 

Men vi har 80% JPEG-kompresjon på alle skjermbilder vi legger opp på Gamer.no. Vi ønsker helst ikke at skjermbilder er større enn 200 kB (selv om det forekommer i blant) og 1024x768 (med mindre det er konsollskjermbilder, som av naturlige årsaker ofte er maksimalt 640x480), og det tror jeg mange lesere setter pris på. Jeg legger ofte merke til at de fleste store internasjonale spillsitene har dårligere kvalitet på skjermbildene enn Gamer.no.

Lenke til kommentar
Men vi har 80% JPEG-kompresjon på alle skjermbilder vi legger opp på Gamer.no. Vi ønsker helst ikke at skjermbilder er større enn 200 kB (selv om det forekommer i blant) og 1024x768 (med mindre det er konsollskjermbilder, som av naturlige årsaker ofte er maksimalt 640x480), og det tror jeg mange lesere setter pris på. Jeg legger ofte merke til at de fleste store internasjonale spillsitene har dårligere kvalitet på skjermbildene enn Gamer.no.

Ja, det er bra, men på denne testen stemmer ikke dette for alle bildene. Noen av dem har så lav oppløsning som 640x480.

 

Og hvorfor får flerspiller dårligere karakter her? Det er jo et flerspillerspill enten man vil spille multiplayer eller ikke.

Lenke til kommentar

Rettelse: Skjermbildene i denne testen er ikke tatt av oss. De er tatt av Activision eller utvikleren, og de har fortalt oss at det er bilder fra PC-versjonen. Derfor skal ikke forfatter klandres for den dårlige kvaliteten. Jeg antar han ikke tok egne bilder denne gangen pga. tekniske problemer, og vi kommer til å laste opp egne bilder så snart det lar seg ordne. Beklager dette.

 

I tillegg hadde det vært fint om testerne kunne skrive hva de kjører spillet på. Da skulle det ikke være noen tvil, og ingen kan komme suttrende etterpå...

Dette er noe vi jobber med, og vil forhåpentligvis være tilgjengelig i neste oppgradering av Gamer.no

Lenke til kommentar
[iC' date=12/10/2004 : 20:35]

speederbikene som befinner seg på Yavin, ewokenes planet.

Ewok's bor på Endor... Yavin er basen til Rebels i Episode IV - A New Hope.

HAHA! Tenk å sette inn en fyr til å anmelde spillet, som ikke kan noe om Star Wars da?! :!:

 

 

BTW: Det er MÅNEN Endor, hvor Ewokene bor!

Selve Endor er vel ikke akkurat noen bo-bar planet.

 

EDIT: Joda, jeg mente jo selvsagt det i begynnelsen av innlegget som en liten spøk ;)

Alle kan jo ta feil til tider :whistle:

Jeg tror nok jeg har nok peiling på Star Wars til å anmelde battlefront, den greia med Yavin var en liten glipp, og jeg vet selvfølgelig bedre.

Jeg vurderte også selv å skrive MÅNEN Endor, men valgte å skrive planeten for å ikke gjøre ting for innviklet. Mange ikke-Star-Wars-fan kan begynne å lure på hva jeg mener om jeg skriver månen, særlig i en omtale der det er såpass mye "fan-språk" fra før av. Men jeg stiller meg jo ekstremt lagelig til hugg når jeg presterer å kalle endor for yavin, det skal jeg innrømme :blush:

 

hehe...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...