Gå til innhold

Dødsdato for Athlon XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff. Jaja. Nå begynner man jo å få A64 systemer til en rimelig penge, så XP prosessoren begynner jo å være overflødig snart.

 

Har følgende AMD xp cpuer i huset: 1x XP1800+, 2x XP2500+ (1 av dem @xp2800+), 1x XP3000+.

 

Måtte de varme godt en kald vinterdag lenge!

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
Nesten litt trist, var på mange måter prosessoren som virkelig satt AMD på kartet spør du meg.

hm... det var vel mer T-bird'en det?

For oss entusiaster var det naturligvis det, men jeg tror XP var det AMD virkelig kom inn i Compaq, HP og Gateway maskiner med og det er der salgene ligger, ikke hos PS eller Komplett ;)

Lenke til kommentar
Betyr vel slutten for socet A kort og Sempron vil vel fases helt over på 754 .

Nja, det tar nok litt tid før det skjer.

for min del så håper eg at det tar long tid, i tilfele noe blir ødelagt på min pc no, blir litt kjedeligt når eg ikkje har råd te nytt hk og cpu....men eg trur eg skal begynna å spara opp te a-64 system..det er jo mangen som anbefaler da.....

Lenke til kommentar
Så det er slik at AMD prosessorer skal daue etter ei tid?

 

Nei.

 

Har hatt en del XP prossesorer jeg og.

XP1600

2stk XP1700

XP1800

XP2200

XP2400M

Thorton 2200

Duron 1400

 

Alle som en har gitt meg veldig mye ytelse for pengene.

De var også noen gode overklokkere.

Men tiden og utviklingen går fremover. A64 ser ut til å bli en enda større suksess enn det XP var.

Endret av corcky
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...