Gå til innhold

Omtale av Fable (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott omtale av høstens store Xbox RPG spill...

 

Har allerede kommet meg igjennom spillet to ganger, som Good Hero og som Evil Hero. Det blir nok en liten stund til jeg tar en ny runde, men gleder meg til nestegang.... Tro det når de sier at "man spiller aldri samme spillet to ganger" i Fable.

Lenke til kommentar

"Edward Scissorhands" er som sagt historisk og mye av musikken i spillet minner om den.. Danny Elfman er genial... Og det er for så vidt dette spillet også...

Har ikke kommet så langt enda, men jeg har rukket å vinne turneringen i Aena..

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Jeg er ikke en av disse personene som har sikla etter dette spillet i lang tid, hatt ALT for store forventninger (let's face it, mange hadde forventninger som ikke var mulige å tilfredsstille).

Jeg bestemte meg for å skaffe spillet, eller rettere sagt jeg fikk det til bursdagen. Det var overraskende bra, faktisk et av de bedre spillene jeg har spilt. Er på min andre gjennomgang nå, og det er like gøy.

 

Anbefaler dette spillet til alle som liker RPG....og alle andre.

 

 

PS: Fable har sannsynligvis fått litt dårligere anmeldelser enn det fortjener, mye grunnet "den temmeleg vidåpne kjeften til Peter Molyneux". Hadde man ikke hatt noen forventninger til spillet ville det fått en mer fortjent karakter på flere nettsteder.

 

Jeg gleder meg allerede til oppfølgeren:P

Endret av warza
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvordan er dette spillet sammelignet med RPG på PC?

Forestiller meg at det ikke blir helt det samme mtp. at på pc har man

tastatur og dermed *subjektiv* bedre kontroll muligheter.

Klarer ikke forestille meg at et RPG spill på XBOX kan være veeeldig bra.

 

Noen som har meninger om dette, eller enda bedre, erfaringer :D

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...