Gå til innhold

Sniktitt på GTR (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er 90% sikker på at det er samme nervøse styring på bilene som på demo og Richard Burns Rally.da kjøper jeg heller ps 2 og GT 3

 

bilspill og pc kan jeg stå over,selv om grafikkern er superbra på GTR

Nervøs på styringa? Kan ikke si jeg merket det. Faktisk det beste spillet jeg har testet med ratt. Kanskje det har vært noe galt med innstillingene dine? :hmm:

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar
er 90% sikker på at det er samme nervøse styring på bilene som på demo og Richard Burns Rally.da kjøper jeg heller ps 2 og GT 3

 

bilspill og pc kan jeg stå over,selv om grafikkern er superbra på GTR

Nervøs på styringa? Kan ikke si jeg merket det. Faktisk det beste spillet jeg har testet med ratt. Kanskje det har vært noe galt med innstillingene dine? :hmm:

ingen feil med mine innstilling.men orker ikke kjøpe ratt/pedaler til 1000-1500,fordi spillet har så dårlig støtte får kontroller.

 

GT 3 fungere jo perfekt på en kontroller,det gjør også toca race driver 2.

har du prøv GTR/Richard Burns Rally med annet enn ratt/pedal ?

 

veldig bra spill både GTR/Richard Burns Rally,men når det ikke går og bruke en kontroller på spillet står jeg over..

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
er 90% sikker på at det er samme nervøse styring på bilene som på demo og Richard Burns Rally.da kjøper jeg heller ps 2 og GT 3

Heh.. GT 3 er jo nesten blottet for realisme på kjøringa da...

Synes ikke GTR er et hav forann når det gjeller realisme,selv om GT 3 kunne vært bedre.hva er det som er så veldig bra med realismen/gameplay på GTR som vi ikke har sett før ?

 

hvis man lager nervøse overstyrt biler og kaller dette realisme,da har vi langt igjen..

Lenke til kommentar
er 90% sikker på at det er samme nervøse styring på bilene som på demo og Richard Burns Rally.da kjøper jeg heller ps 2 og GT 3

Heh.. GT 3 er jo nesten blottet for realisme på kjøringa da...

Synes ikke GTR er et hav forann når det gjeller realisme,selv om GT 3 kunne vært bedre.hva er det som er så veldig bra med realismen/gameplay på GTR som vi ikke har sett før ?

 

hvis man lager nervøse overstyrt biler og kaller dette realisme,da har vi langt igjen..

For det første så MÅ du ha ratt og pedaler for å føle "realismen" som er lagt inn i dette spillet (presse demoen), å kjøre en simulator med noen annen form for kontroller blir helt feil.

 

For det andre så er nok dette spillet noe av det mest realistiske som er laget, med tanke på hvordan bilene oppfører seg. De fleste som har kjørt bil på asfaltbane vil nok like dette spillet.

 

Til slutt: banebiler ER nervøse på styringen.

Endret av 356speedster
Lenke til kommentar
Synes ikke GTR er et hav forann når det gjeller realisme,selv om GT 3 kunne vært bedre.hva er det som er så veldig bra med realismen/gameplay på GTR som vi ikke har sett før ?

 

hvis man lager nervøse overstyrt biler og kaller dette realisme,da har vi langt igjen..

GTR er milevis foran i realisme. Du kan sitte å spille handkontrollere for så å klage på manglende realisme! Prøv å kjør GT 3 med ratt og pedaler, da vil du fort oppdage at det ikke er mye realisme ute å går i det spillet. Mens GTR derimot, der oppfører bilen seg mye mer som en virkelig bil.

 

GT 3 er ett arkade spill med gode muligheter for å modifisere bilene. Morsomt ja, realistisk nei.

Lenke til kommentar

Så hvis jeg kjøper ratt/pedaler får jeg 100% bedre styring ?tror bilene er laget får og være nervøse og overstyrte.

GT 3 er vel mere enn et rent arkade spill !er jo lett og under/overstyre bilene hvis man ikke justerer dem rett.man kan jo sette opp bilen til og bli veldig bra på den banen man skal kjøre.men dette vet dere fra før.

 

Hvis GT 4 er rent arkade spill,da blir det mange av dem på pc/ps 2 ?live for speed er jo det beste bilspillet som er laget synes mange her på forumet.men går nesten ikke ann og kjøre uten ratt/pedaler,noe jeg kan være enig i..

 

Synes bare det blir litt dyrt og betale først får et spill,og så ratt/pedaler til 1500-, for og få litt spillopplevelse.. :whistle:

Lenke til kommentar

Synes ikke GTR er et hav forann når det gjeller realisme,selv om GT 3 kunne vært bedre.hva er det som er så veldig bra med realismen/gameplay på GTR som vi ikke har sett før ?

 

hvis man lager nervøse overstyrt biler og kaller dette realisme,da har vi langt igjen..

Jeg syns ikke bilene er nervøse, de oppfører seg som jeg forventer de bilene skal gjøre.

 

Hvis du syns de er for overstyrte er det trolig fordi du gir på for tidlig i sving. Med bakhjulstrekk er det da helt naturlig og realistisk at du får overstyring.

 

GTR er det mest realistiske bilspill jeg har prøvd (og har prøvd de aller fleste).

 

Gran Turismo serien kan ikke kalles realistiske annet enn grafikken er realistisk, det er arcadespill. Sier ikke at ikke GT er gøy, har tidligere spilt masse på GT og GT2, noe på GT3 og har prøvd GT4 Prologue. '

 

GTR, Richard Burns Rally og Live for speed :thumbup:

Endret av hwe
Lenke til kommentar
Synes bare det blir litt dyrt og betale først får et spill,og så ratt/pedaler til 1500-, for og få litt spillopplevelse.. :whistle:

Kjøp deg Logitech Driving Force Pro. Kosta 1200,- når jeg kjøpte det i vår. Funker like bra både til PC og PS2. Og kjøper du det, så trenger du ikke kjøpe nye spill, for de gamle bilspilla dine blir som nye :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes bare det blir litt dyrt og betale først får et spill,og så ratt/pedaler til 1500-, for og få litt spillopplevelse.. :whistle:

Kjøp deg Logitech Driving Force Pro. Kosta 1200,- når jeg kjøpte det i vår. Funker like bra både til PC og PS2. Og kjøper du det, så trenger du ikke kjøpe nye spill, for de gamle bilspilla dine blir som nye :thumbup:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=104319&cks=PRL

 

Dette er et meget bra ratt til 1/3 av prisen. Du får samme rattet med Force Feedback til 200kr mer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...