Gå til innhold

TEST: Logitech Cordless Desktop LX 501


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte godt at mediaknappene fungerte på avspillere som ligger i bakgrunnen. Da kan styre musikken mens man er midt i noe annet.

 

Et spørsmål ang. mediaknappene dog:

Styrer volumknappene lyden i avspilleren eller "hovedlyden" i Windows? Tenker da på om man f.eks. er inne i et spill og ønsker å heve/ senke lyden på avspilleren men ikke spillet.

Lenke til kommentar
Ja eller hvis du f.eks er på internett og mamma roper, kan jeg ta senke lyden fra tastaturet, eller må jeg først åpne winamp å så kan man bruke tastaturet? (da er det jo egentlig ikke vits)

Nei, du trenger ikke å åpne winamp..

Har iallefalll aldri jeg gjort.. spiller spill og bruker media tastene, surfer, starter program.. aldri hindret bruken av mediatastene, og dette har fungert helt siden det første tasteturet fra Logithech med mediataster

Lenke til kommentar

Har hatt tre "multimedia"-tastatur fra Microsoft, og ingen av disse har trukket avspiller-programmet (Winamp, WMP, etc.) i fokus når jeg har brukt spill/stopp/forrige/neste/volum opp og ned.

 

For øvrig var hvit en særdeles gresselig farge å ha på et tastatur. Med tanke på hvor mye drit som avleirer seg rundtomkring, tar det nok ikke mange dagene før det der ser skikkelig guffent ut.

Lenke til kommentar

Likte heller ikke utseende på dette settet. Byttet nylig ut tastaturet mitt og så på dette. Som flere sier ser også musen helt forferdelig ut, hadde aldri brukt den hvertfall. Hvorfor kan de ikke legge med en ordentlig mus og sette opp prisen noe? Dvs uten å føre den over alle grenser som de har en tendens til å gjøre på de settene med ordentlig mus. Problemet er at de også legger ved så utrolig avanserte tastaturer i de pakkene med bra mus, f.eks dette tastaturet og en MX510 mus hadde vært en bedre kombinasjon etter min mening.

 

Dette med dårlig mus i disse settene er forsåvidt ikke Logitech alene om, men akkurat her har de ødelagt for seg selv. Selv endte jeg opp med tråd-tastatur og tråd-mus fra Microsoft, var utrolig lei av å bytte batterier i det gamle logitech settet mitt(sånt utenom). Ett par timer med bilspill tømte logitech tastaturet for strøm, utrolig irriterende. Dessuten føler jeg ikke helt for trådløs trenden, synes det er greit å vite at tastatur og mus henger fast i datamaskinen.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke folk som skitner til tastaturet... Hva gjør dere med det? Vasker dere ALDRI hendene?! Tastaturet mitt er sikkert syv år gammelt, minst, og ikke vaska en eneste gang! Og ja, det er sånn deilig grått.

 

Når det gjelder musa, så er ikke sideveis-scroll noe stort... Det er bare mindre vanlig. Jeg husker jeg spilte Soldier of Fortune med min den gang da gamle mus... Den hadde to trinnløse scrollehjul, et horisontalt og et vertikalt...

 

Edit: Dog, tastaturet ser nice ut.

Endret av the_ruthless
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...